کد خبر 1264207
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
برنامه روز چهارم ایرانی‌ها در پارالمپیک/ در انتظار طلای رستمی

ورزشکاران کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو روز شنبه در ۵ رشته با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، چهارمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا و با ادامه رقابت ورزشکاران کشورمان با حریفان خود پیگیری خواهد شد. کاروان ایران فردا شنبه در ۵ رشته نماینده خواهد داشت و انتظار می‌رود در بعضی از این رشته‌ها مدال کسب شود.

* تیروکمان

در ادامه رقابت‌های تیروکمان بازی‌های توکیو، رمضان بیابانی و علی سنا منشازاده در ماده کامپوند انفرادی از ساعت ۹ صبح (به وقت توکیو) کار خود را آغاز می‌کنند. این مسابقه در مرحله یک بیست و چهارم است و نمایندگان ایران در صورت برتری از ساعت ۱۰ در مرحله بعد با حریفانشان رقابت خواهند کرد.

* دوومیدانی

فردا نخستین روز از رقابت‌های دوومیدانی برای نمایندگان ایران که در کسب مدال هم کم شانس نیستند، آغاز می‌شود. سامان پاکباز در پرتاب وزنه ۱۲ از ساعت ۹:۳۴ با دیگر مدعیان این ماده روبرو می‌شود. ساعت ۱۹ هم امان اله پاپی در پرتاب نیزه ۵۷ (کلاس ادغامی ۵۷/‏۵۸) ‬رقابت می‌کند.

* وزنه برداری

رقابت‌های وزنه برداری ایران فردا با حضور روح الله رستمی در وزن ۸۰ کیلوگرم ادامه می‌یابد. رقابت رستمی از ساعت ۱۸:۳۰ شروع می‌شود. پیش بینی می‌شود رستمی در این وزن ایران را به مدال برساند. امیر جعفری امروز نخستین چراغ مدال آوری ایران را در وزنه برداری روشن کرد.

* ادامه کار بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در دو بازی نخست خود در پارالمپیک توکیو به ترتیب برابر استرالیا و آمریکا شکست خورد تا کار سختی برای صعود داشته باشد. کار بسکتبال با دیدار مقابل الجزایر از ساعت ۱۴:۴۵ ادامه می‌یابد.

* شروع کار والیبال

تیم ملی والیبال ایران مدافع عنوان قهرمانی بازی‌های پارالمپیک از فردا کار خود را در توکیو آغاز می‌کند و از ساعت ۱۰ صبح با آلمان دیدار می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس