کد خبر 1264024
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد رئال را قبول کرد؛ «امباپه» به زودی در مادرید

با اعلام نشریه مارکا، زمان انتقال فوق ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به رئال‌مادرید بسیار نزدیک شده و ممکن است به زودی این اتفاق رخ دهد.

به گزارش مشرق، نشریه اسپانیایی مارکا در گزارشی از نزدیک بودن انتقال «کیلیان امباپه» به رئال مادرید خبر دادند چرا که پیشنهاد کهکشانی‌ها و پاریسی‌ها رد و بدل شده و حالا هر دو باشگاه به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند. رئال ۱۷۰ میلیون یورو به علاوه ۱۰ میلیون یورو به عنوان پاداش احتمالی برای انتقال امباپه در نظر گرفته شده است. 

به نظر می رسد تنها اعلام رسمی از سوی رئال مادرید باقی مانده تا امباپه هر چه زودتر به آرزوی خود برسد و قبل از شروع بازی‌های ملی، خود را به پایتخت اسپانیا برساند. 

با انتقال امباپه به رئال، بزرگترین انتقال پس از انتقال نیمار از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن در فوتبال جهان رقم خواهد خورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدسامیا IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    4 8
    متاسفم برا رئال چون با یک شیشم این مبلغ میتونه رونالدو رو بیاره ک ۱۰۰ برابر امباپه بهتره.... البته چ انتظاری میشه داشت از باشگاه بی مغزی ک رونالدورو فروخت ی پول قلمبه گذاشت روش تا هازارد بخره ک براشون بیمارستانشونو اونوق کنه
    • ابراهیم IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      3 2
      احسنت
  • فراز IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 0
    نارویی که پرز به بارسا زد تاریخییه! بارسا رو با رفتن مسی خلع سلاح کرد حالا خودش رفت امباپه رو گرفت باید تحقیرهایی که بارسا در حق رئال انجام داده رو بارسلونا با اومدن امباپه به رئال متحمل بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس