کد خبر 1264021
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
سرقت مسلحانه ناکام از طلا فروشی اسلامشهر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: سرقت مسلحانه طلافروشی در اسلامشهر با هوشیاری صاحب مغازه ناکام ماند.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه سه سارق مسلح با هجوم به این واحد صنفی قصد سرقت داشتند، اظهار کرد: خوشبختانه مغازه نکات ایمنی در جهت پیشگیری از سرقت را داشته و صاحب مغازه آموزش های ارائه شده توسط پلیس در پیشگیری از سرقت صنف طلافروشان را رعایت و بدون صدمه جدی بدنی به شهروندان، سرقت نافرجام ماند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفته تصریح کرد: الحمدالله بلافاصله همکاران بنده در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات خود را در جهت شناسایی و دستگیری سارقان آغاز که به سرنخ های خوبی هم رسیدیم.

سردار ظهیری در پایان گفت: اطلاعات تکمیلی و اقدامات عملیاتی و انتظامی در خصوص دستگیری سارقان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • میشناسیم IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 2
    ملت گرسنه‌ان، بدنیست دراین سکوت عجیب غریب رسانه ای بداد مردم برسید. اون دنیایی هم هست. (کاری به این دزدا ندارم)
  • DE ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    3 0
    در شناسایی و دستگیری سارقان به سرنخ های خوبی رسیدیم./ قربونت با توجه به کلاش در عکس فوق سرنخ به درد نمیخوره بایستی سر طناب پیدا کرد. ضمنا منظور از کلاش کلاشنیکوف است نه کَلّاش.
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    مشکل از همین جا شروع میشه که میگن کاری به اون دنیا نداریم ، خوب این دنیای تو که مثل جنگله هرکی خورد خورده روزی هم به اسم گرسنگی یقه تو رو میگیرن .. خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس