غیرفعال کردن صفحه فدراسیون هندبال در اینستاگرام به دلیل انتشار عکس‌هایی از حاج قاسم سلیمانی

اینستاگرام صفحه رسمی فدراسیون هندبال را به دلیل انتشار تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی غیر فعال کرد.

به گزارش مشرق، پس از انتشار ویدئویی از تمرین تیم ملی که در آن تصاویری از عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن خانه هندبال وجود داشت، صفحه رسمی فدراسیون هندبال به یک‌باره از دسترس خارج و مسدود شد.

پس از پیگیری‌های به عمل آمده گروه پشتیبانی اینستاگرام علت این موضوع را استفاده از محتوایی که خارج از سیاست‌ها و قوانین این شبکه اجتماعی است، عنوان کرد.

بر این اساس کمیته بین‌الملل فدراسیون هندبال با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی و گروه پشتیبانی اینستاگرام خواستار پیگیری این موضوع و برطرف شدن این مشکل شد.

به این ترتیب، روابط عمومی فدراسیون هندبال بلافاصله با راه اندازی صفحه جدید فدراسیون هندبال به آدرس irihf.ir  اقدام به انتشار محتوای مورد نظر خود کرد تا پس از برطرف شدن این موضوع مخاطبان هندبال با مراجعه  به صفحه irihf.ir از اخبار و گزارشات تصویری و ویدویی مطلع شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    12 13
    مدیران اینستاگرام واقعا در پیتی هستن. محاله به نفع شما کار کنند. اصلا ارزشی نيست این رسانه. کل این رسانه ها تازه شروع کردن به دفاع از همجنسبازی و..... خبر دارین؟ تا میتونین مطالب انگلیسی بگذارین و مقاله و کنفرانس بین المللی از سیره حاج قاسم. انقدر که ترند بشه بعد هم گوگل بر مبنای سرچ قبلی، کلمه پیشنهاد میده. مثلا اگر میلیونها بار بنویسید سنتکام تروریست به انگلیسی البته، وقتی یه کاربر بزنه تو گوگل سرچ سنتکام اول پیشنهاد سنتکام تروریست میاد بالا براش. خخخخخ خب شما اینو میدونین. چرا غفلت می کنین؟ همچین تلافی کنید تا داغون شن. خخخخ
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      6 2
      واقعا مشکل مردم با یه عکس مسخره حل میشه؟یه عکس بی ارزش شده خط قرمز مردم!مثل اینه که بگین مسئولان ساکن کانادا چشم و گوش ما هستند.
  • ناشناس IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    12 0
    مصی علی‌نژاد نظری نداره یا اون هایی که تو لندن و واشنگتن و ریاض نشستن و صبح و شب رو مغز مردم پشتک می زنن که وای آزادی بیان وای فلان و... یا فقط برای فعالین معدنی صداشون درمیاد و در برابر ارباب ساکتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس