«دزدها» برق چند هزار خانوار را قطع کردند/ اداره برق: مردم عذرخواهی ما را بپذیرند - کراپ‌شده

قطعی چندباره و گسترده در بخش جنوب غربی شهر کرمانشاه موجب انتقادات زیادی شد. در این خصوص مدیر برق منطقه علت را سرقت چندین ترانس برق در این منطقه عنوان کرده است.

به گزارش مشرق، قطعی چندباره و گسترده در منطقه پردیس، صدرا و تمامی فازهای امیریه در بخش جنوب غربی شهر کرمانشاه موجب انتقادات زیادی شد. 

در همین خصوص، مرادی سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درخصوص قطعی مکرر برق در این محلات، اظهار داشت: گرما و مصرف بیش از حد برق باعث ایجاد فشار می‌شود که متأسفانه دستگاه های منتقل کننده بصورت خودکار خاموش می‌شوند.

وی ضمن عذرخواهی از مردم درخصوص خاموشی‌ها، افزود: متأسفانه سرقت کابل و ترانس‌ها نیز یکی دیگر از علت‌های خاموشی و مشکلات ایجاد شده در این باره برای مردم است.

مرادی در پایان با بیان اینکه ان شاء الله با عبور از گرما مشکلات نیز حل خواهد شد، گفت: هم اکنون با همراهی همکارانمان درحال رفع مشکل هستیم و ان شاء الله بزودی رفع خواهد شد.

لازم به ذکر است که با پیگیری و حضور میدانی سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، مشکل این مناطق برطرف گردید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    3 1
    ﺩاﺭﻩ ﻣﻴﮕﻪ ﺑﺎ ﻋﺒﻮﺭ ﮔﺮﻣﺎ اﻧﺸﺎاﻟﻠﻪ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻫﻢ ﺣﻞ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻴﻠﻲ ﺯﺣﻤﺖ ﻛﺸﻴﺪﻳﺪ ﺧﻮﺏ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻫﺴﺖ ﺑﺎ ﻋﺒﻮﺭ ﮔﺮﻣﺎ ﻣﺸﻜﻞ ﺣﻞ ﻣﻴﺸﻮﺩ اﻻﻥ ﻛﻪ ﻫﻮا ﮔﺮﻡ ﻫﺴﺖ ﻣﺮﺩﻡ اﺣﺘﻴﺎﺝ ﺑﻪ ﻭﺳﺎﻳﻞ ﺳﺮﻣﺎﻳﺸﻲ ﺩاﺭﻧﺪ ﻧﻪ اﻭﻥ ﻣﻮﻗﻌﻪ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﻫﻮا ﺳﺮﺩ ﺷﺪ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ اﻣﺪ
  • علی IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    4 0
    در افغانستان طالبان دزد را گرفت، همانجا با ساطور دستش را قطع کرد. در اینجا دزد حرمت دارد، احترام دارد. نباید به او توهين بشه و.... کاش احکام الهی تعطیل نمی شد. وقتی قرآن حکم به قطع دست می دهد، بایداجرا بشه. نه اینکه هی حدیث پشت حدیث در ضدیت با قرآن.
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 0
    آخه چرا مملکت باید به جایی برسد که ادمها بیاییند سیم برق ا بدزدند این نهایت بی‌توجهی کسانی هست که مسئولیت داشتن رفاه همه جوره این مردم دستشون هست نه رفاه صد در صد برای خودشان واطرافیانشان این معضلات باید از ریشه حل شود ودلسوز می‌خواهد که نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس