کد خبر 1263635
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
چرا برخی بیماران کووید به "قارچ سیاه" مبتلا می‌شوند؟

دکتر نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران، گفت: در اثر شدت بیماری و قدرت داروها، سیستم ایمنی بدن، ضعیف می‌شود و عفونت‌های فرصت‌طلب و قارچی، به‌وجود می‌آیند.

به گزارش مشرق، دکتر نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران، گفت: عفونت‌ قارچی، منحصر به بیماران کرونایی نیست و حتی در بیماران سرطانی نیز به‌وجود می‌آید.

او افزود: در اثر شدت بیماری و قدرت داروها، سیستم ایمنی بدن، ضعیف می‌شود و عفونت‌های فرصت‌طلب و قارچی، به‌وجود می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    11 2
    چقدر احمقانه است این طب شیمیایی طرف دارو!!!!!! گرفته تو عوارضش نوشته حساسیت پوستی،تنگی نفس،التهاب،سرگیجه،تهوع،دوبینی،درد عضلانی،تپش قلب،فشار خون،بیهوشی و مرگ این داروئه؟ اینو بهش میگن درمان؟!!! که طرف تا آخر عمرش باید مخدر بخوره؟
  • مادربچه هاومعلم مدرسه US ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    7 1
    درمان کرونافقط باداروهای طب سنتی ایرانی ، داروهای شرکت بیل گیتس خبیث و شرکاء کورمیکندوشفا نمیدهد
  • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 0
    شاید طب سنتی بتونه کمک کنه چرا امتحان نمی کنید ؟
  • جواد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    بیماری وبا با چی درمان شد بیماری طاعون و سیل و فلج اطفال و ..... خدا پدر امیر کبیر بیامرزه که اولین بزرگی بود که واکسن وارد جامعه ما کرد اولین کسی که با بهایت جنگید اولین کسی که با خوارج شیعه که خرافاتی بودند جنگید دین شیعه واقعی که به دنبال علم ودانش و حقیقت بود معرفی کرد طب سنتی دست یک عده شیاد که فقط جیب مردم خالی می کنند فکر میکنید طب سنتی دست ابوعلی سینا خیر دست یک عده بیسواد که دانش ریاضی حرام می دانند قرار گرفته اخه عزیز من کسی که ریاضی بلد نیست چطوری دانش پزشکی می فهمه حالا چه سنتی باشه یا غربی شما اول باید علوم پایه را یاد بگیری بعد دانش تخصصی حالا سنتی باشه یا غربی ابو علی سینا اگر در دانش پزشکی سنتی حرفی زده یک مجتهد بزرگ و یک دانشمند ریاضی بزرگ بوده این علمای ما اصلان دانش ریاضی حرام می دانند تا نکنه کسی سوال ریاضی از انها بپرسه باور نمی کنید به حوزه های علمیه بروید تا باور کنید که دانش ریاضی حرام می داننداگر از هر پزشکی بپرسی من ریاضی دوست ندارم اما می خواهم پزشک بشوم به شما به نظرت چی می گویند؟؟؟؟؟ بابا برید واکسن بزنید رهبر واکسن زد امیر کبیر واکسن زد و کم به دنبال یک عده احمق خرافاتی باشید کشور از علم دانش دور نکنید بابا امیر کبیر اگر زنده بود گریه می کرد از دست یک عده احمق امروزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس