کد خبر 1263600
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
قالیباف

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده کرمان گفت: اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم بحث سلامت و کروناست چرا که مردم در این بخش جانشان در خطر است.

به گزارش مشرق، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: الان شرایطی که در کشور داریم شرایط مطلوبی نیست، وضعیت آمار مبتلایان و آماری که جان باخته اند، شرایط خاصی را در کشور ایجاد کرده است، همه استان ها درگیر شده اند که به عنوان نمونه استان کرمان که یکی از استان هایی است که الان متاسفانه به دلایل مختلف با شرایط خاصی روبه رو است، لذا ما از ریاست مجلس و وزیر بهداشت و درمان دولت سیزدهم درخواست داریم که این موضوعات مطرح شده را پیگیری کند.

نماینده کرمان در مجلس تصریح کرد: آقای دکتر قالیباف! در جلسات گذشته اعلام کردید که ما ۲ اولویت مهم در کشور داریم یکی بحث سلامت و کرونا و دیگری اقتصاد و معیشت مردم که با آن ها درگیر هستیم. در استان هایی که امروز شرایط ویژه دارند همانند استان کرمان درخواست داریم که به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند و وزیر بهداشت دولت سیزدهم با سفر به این استان از نزدیک مشکلات این استان را پیگیری کنند.

پورابراهیمی افزود: واردات واکسن از کشورهای مختلف یک ضرورت است لذا از ریاست مجلس درخواست دارم که این موضوع را پیگیری کند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درپاسخ به این تذکر، گفت: اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم بحث سلامت و کروناست بدین معنا که مردم در این بخش جانشان در خطر است و به طور حتم در اولویت پیگیری قرار دارد و بحث دوم بحث معیشت است که بنا به تعبیری جان و نان مردم از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن ها توجه کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس