کد خبر 126353
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲

خوجگي گفت: در بازديد دانشجويان و فعالان رسانه اي انقلاب از آسايشگاه جانبازان بقيه الله كه به همت تعدادي از دانشگاه‌هاي تهران صورت خواهد گرفت پاي صحبت و مشكلات جانبازان اين آسايشگاه خواهيم نشست.

به گزارش مشرق، خوجگي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجو، گفت:در بازديد دانشجويان و فعالان رسانه اي انقلاب از آسايشگاه جانبازان بقيه الله كه به همت تعدادي از دانشگاه‌هاي تهران صورت خواهد گرفت پاي صحبت و مشكلات جانبازان اين آسايشگاه خواهيم نشست.

عضو شوراي مركزي جنبش عدالتخواه دانشجويي افزود: اين حداقل كاري است كه مي‌توان انجام داد و در روزهاي آينده نيز پيگير رفع مشكلات اين عزيزان طي رايزني با مسئولان مربوطه خواهيم بود.

وي در پايان يادآور شد: با صحبت‌هايي كه انجام شده است جانبازان به صورت موقت در آسايشگاه بقيه الله اسكان داده شده‌اند و اميدواريم اين مشكلات هر چه زودتر برطرف شود.
 
 
شايان ذكر است، اردیبهشت ماه جانبازان این آسایشگاه در پی تماس با پایگاه خبری شهدای ایران ادعا کردند که پزشکان این آسایشگاه اخراج شده اند و دیگر کسی نیست تا ایشان را ویزیت نماید و در صورت وقوع هر مشکلی، جانبازان نیز همچون مردم عادی باید با اورژانس تهران تماس بگیرند.

اما فشارها به این حد نیز بسنده نکرد تا جایی که نامه تسویه حساب تمامی پرسنل آسایشگاه بقیه الله از قبیل پرستاران ،مددکاران ، آشپزان،‌ راننده و تلفن چی و حتی پرستاران ویژه جانبازان نخاعی که قادر به انجام هیچ کاری نیستند صادر شد.

به دنبال وقوع این سونامی  فرهنگی ، امروز جانبازان آسایشگاه بقیه الله ضمن اعلام اعتراض خود به رسانه ها از عموم مردم تهران خواسته اند جهت کمک به وضع جانبازان مستقر در این آسایشگاه به یاریشان بشتابند .
 
درپي اين اتفاق، مصاحبه اي با حميد علي صميمي، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ انجام دادیم و چرايي ماجرا را از وي جويا شد.
 
صميمي گفت: آسایشگاه بقیه الله (عج) جانبازان با 28 هزار متر مربع به زودی نوسازی و تبدیل به یک مجموعه بزرگ و مجهز فرهنگی، ورزشی، توانبخشی و آسایشگاهی خواهد شد.
 
وي افزود: در حال حاضر آسایشگاه بقیه الله فقط برای 14نفر از جانبازان قابل استفاده است که با نوسازی، این مجموعه به بیش از هزار نفر از ایثارگران خدمات ارائه خواهد شد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اضافه کرد: در زمان نوسازی این آسایشگاه، ایثارگرانی که در حال حاضر از این مرکز استفاده می کنند، از امکانات آسایشگاه های دیگر بنیاد برخوردار خواهند شد.
 
صمیمی در پایان ضمن بیان اخطار مراجع قانونی ذیربط در خصوص خطر آفرین بودن ساختمان فعلی این آسایشگاه خاطر نشان کرد: بنای فعلی ساختمان آسایشگاه به دلیل فرسودگی و نفوذ آب به زیر پایه های آن خطر آفرین بوده و هر لحظه امکان ریزش ساختمان آن وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس