جلسه «غیرعلنی» مجلس در مورد لیست اموال وزیر پیشنهادی نفت

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه سجادی برای ارتقا جایگاه ورزش در سطح بین الملل تلاش خواهد کرد و برنامه ارائه داده است،گفت: همچنین اقتصادی و دیپلماسی ورزشی از برنامه های جدی وی است.

به گزارش مشرق، در جلسه نوبت عصر روز چهارشنبه (۳ شهریور) مجلس و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهای کابینه سیزدهم، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در موافقت با سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: انتظار داشتم رئیس فراکسیون ورزش، نقدی عمیق از برنامه های سجادی ارائه دهد اما جز تخریب و تهمت، مطلبی مطرح نکرد.

بیشتر بخوانید:

«سجادی» در ورزش‌های لاکچری فعال است

وی افزود: اینجا مجلس است، برای بررسی رای اعتماد به وزرا باید طبق قانون، مدارک و مستندات ارائه کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مخالفان به برنامه ها و مدرک تحصیلی سجادی ایرادی نگرفتند، گفت: اولین بار است که یک قهرمان ملی و فردی با تجربه برای وزارت ورزش معرفی می‌شود. کل جامعه ورزشی از این موضوع خوشحالند و انتقادی ندارند.

ببینید:

فیلم/ نماینده مخالف سجادی: رای این مجلس خریدنی نیست

کوچکی نژاد خطاب به نمایندگان گفت: سجادی را کسی به مجلس معرفی که رئیس قوه قضائیه بوده و به پرونده های قضایی و مفاسد احاطه داشته است. این قدر نگویید فلانی پرونده دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تخصص سجادی مورد نیاز بخش خصوصی بوده، توسط بخش خصوصی برای فعالیت های ورزشی و هنری دعوت شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اظهارات یزدیخواه در زمینه ورزش های لاکچری سجادی، گفت: سجادی قهرمان دو و میدانی بوده که ورزش مستضعفان است. در ورزش های فرعی نیز تخصص دارد. این عیب نیست.

کوچکی نژاد با بیان اینکه سجادی برای ارتقا جایگاه ورزش ایران در سطح بین الملل تلاش خواهد کرد و برنامه ارائه داده است،گفت: همچنین اقتصادی و دیپلماسی ورزشی از برنامه های جدی وی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس