کد خبر 1263283
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
سیداسماعیل خطیب

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات فردی با سابقه است و برنام‌های جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی دارد.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی، با بیان اینکه حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات از سوابق بسیار ارزشمندی برخوردار است، اظهارداشت: وزیر پیشنهادی اطلاعات از بدنه این وزارتخانه است و از آنجایی که سال‌ها در این وزارتخانه فعالیت کرده است، نسبت به مسائل این حوزه اشراف کامل دارد.

بیشتر بخوانید:

روسیه خواستار ازسرگیری فوری مذاکرات برجام شد

وی بیان کرد: همچنین وزیر پیشنهادی اطلاعات جانباز و از خانواده معظم شهدا است و سوابق بسیار خوبی در مجموعه‌های مختلف اجرایی کشور و همچنین قوه قضائیه و آستان قدس رضوی دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی اطلاعات مؤید آن است که وی به دنبال ایجاد تحولات مختلف در حوزه وزارت اطلاعات و مخصوصا موضوعات مرتبط با مسائل اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی اطلاعات برنامه‌هایی را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی دارد، اظهارداشت: وزارت اطلاعات مأموریت‌هایی در جهت صیانت از امنیت سرمایه گذاری برعهده دارد که وزیر پیشنهادی اطلاعات هم برنامه‌هایی در این حیطه ارائه کرده است و ما انتظار داریم نمایندگان با رأی بسیار خوبی وی را برای تصدی این وزارتخانه انتخاب کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا امیری فر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    3 0
    آقای خطیب بیایید ببینید در بحث گزینش های استخدامی وزارت اطلاعات در استان ها چقدر سلیقه ای عمل می کنند و افراد پاک و باسواد را به دلایلی رد می کنند جوانگرایی و بهره بردن از جوانان علمی و دانشگاهی با تحصیلات برتر می تواند به جایگاه ممتاز وزارت اطلاعات کمک کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس