انگلیس

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به اخبار روزنامه تایمز در سخنانی اعلام کرد: راه‌اندازی اردوگاه مهاجران افغان در ترکیه گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

به گزارش مشرق به نقل از دِیلی صباح، بن والاس وزیر دفاع انگلیس در سخنانی گفت که اخبار موجود در زمینه ایجاد یک اردوگاه برای مهاجران افغانستانی در ترکیه از سوی این کشور، گمانه زنی رسانه ای است.

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به اخبار روزنامه تایمز مبنی بر اینکه «به دلیل واکنش ترکیه، انگلیس برنامه‌های خود را برای ایجاد مراکز منطقه‌ای برای افغان‌هایی که از طالبان فرار کرده‌اند کنار گذاشته است» پاسخ داد: این اخبار هیچ مبنایی ندارد، این یک حدس و گمان محض است.

بن والاس در این باره اضافه کرد: ما قبلاً هم گفته ایم که قرار است تعدادی مرکز فعالیت در سراسر منطقه ایجاد شود. این شما بودید که موضوع را تا آنجا مطرح کردید که گویا قرار است تا این مرکز منطقه ای در ترکیه تاسیس شود.

گفتنی است روز گذشته روزنامه «میل آن ساندی» (Mail On Sunday) مقاله‌ای از والاس منتشر کرد.

اگرچه در مقاله اعلام شده بود که انگلیس به دنبال راه اندازی مراکز پذیرش پناهجویان در کشورهای ثالث است، اما اسامی آنها ذکر نشده بود.

از سوی دیگر، این روزنامه در مقاله ای جداگانه نام ترکیه را در میان این کشورهای ثالث آورد و خبری مشابه نیز توسط روزنامه گاردین منتشر شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس