کد خبر 1262834
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
اتفاق عجیب در باشگاه آلومینیوم/ تمدید قرارداد با منصوریان بدون اطلاع 3 عضو هیات مدیره!

روز گذشته در باشگاه آلومینیوم اراک اتفاقاتی افتاد که سه عضو هیات مدیره از آن بی خبر هستند.

به گزارش مشرق، شب گذشته رسانه رسمی باشگاه آلومینیوم اراک از تعیین کمیته فنی این باشگاه و همچنین تمدید قرارداد با علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان خبر داد اما این در حالی است که سه عضو هیات مدیره این باشگاه در جریان این اتفاقات نیستند.

اعلام خبر تمدید قرارداد منصوریان در حالی منتشر شد که احمد مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم به مدیران باشگاه تاکید کرده همکاری با این سرمربی ادامه پیدا نکند و به خاطر نتایج کسب شده به دنبال گزینه دیگری باشند اما با این وجود، این اقدام در بی خبری سه عضو هیات مدیره یعنی مصطفی رضایی (رئیس هیات مدیره باشگاه)، خلیل دارابی و حمید محرابی صورت گرفته است.

علاوه بر این، روز گذشته باشگاه آلومینیوم اراک از حضور محمدرضا غفاری به جای خلیل دارابی در هیات مدیره باشگاه خبر داد در صورتیکه هنوز هیچ حکمی از جانب مدیرعامل شرکت ایرالکو به هیات مدیره باشگاه نرسیده است. همچنین محمدرضا غفاری به دلیل اینکه ریاست هیات فوتبال استان مرکزی را بر عهده دارد ظاهرا از نظر قانونی و به دلیل آنچه که تعارض منافع خوانده می‌شود، نمی‌تواند در جمع مدیران باشگاه آلومینیوم اراک حضور داشته باشد.

حمید محرابی عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با تایید این خبر اعلام کرد: اعضای هیات مدیره باشگاه با همراهی مدیران شرکت ایرالکو و همچنین سهامداران محترم پیگیر حل مشکلات هستند و ان‌شاالله این مسائل به زودی برطرف و نتایج کار اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس