کد خبر 1262486
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
مذاکره دوباره الغرافه قطر با مهدی قایدی

درحالی که امروز فیلم حضور مهدی قایدی در تمرینات الشباب الاهلی منتشر شد اما همچنان مسئولان باشگاه استقلال در مقابل این موضوع سکوت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی دو سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد و هفته گذشته احمد مددی مدیرعامل این باشگاه در اقدامی نادر از سوی مدیران ایرانی راهی امارات شد تا موضوع انتقال قائدی به این تیم اماراتی را یکسره کند اما باشگاه اماراتی در اقدامی عجیب مبلغ رضایتنامه قایدی را کاهش داد تا این انتقال منتفی شده تلقی شود و مددی بدون دستاوردی از این سفر به تهران بازگشت.

حتی فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان نیز در جمع خبرنگاران اعلام کرد که به او اطلاع داده اند فروش قایدی منتفی شده است اما در این دو سه روز شدت اخبار حضور قائدی در تیم اماراتی بالا گرفته و رسانه ها و فضای مجازی در امارات مخابره کننده این هستند که این بازیکن در تمرینات الشباب هم حاضر شده و حتی تمام مراسم معارفه وی هم آماده است تا به صورت رسمی منتشر شود.

اکنون باشگاه استقلال باید واکنش نشان دهد که آیا در جریان این نقل و انتقال است و چگونگی فرایند این انتقال را برای هوادارانش شفاف کند و یا اگر قائدی بدون در نظر گرفتن قراردادش با استقلال اقدام به چنین کاری کرده چرا باشگاه استقلال در قبال این تخلف سکوت کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس