کد خبر 1262369
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
تیم‌ بزرگ افکار و بازیکنان بزرگ می‌خواهد/ استقلال را معمولی نکنید

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به حضور این تیم در فصل نقل و انتقالات، گفت: تیم‌های بزرگ و مدعی به بازیکنان بزرگ نیاز دارند تا بزرگ باقی بمانند. معمولی‌ها به درد تیم‌های بزرگ نمی‌خورند.

به گزارش مشرق، افشین حاجی پور پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: روند نقل و انتقالات استقلال تا امروز راضی کننده نبوده. یعنی اصلاً اتفاقی نیفتاده که بخواهد راضی کننده باشد. ما تا امروز فقط خروجی دیده‌ایم و یکسری اخبار مایوس کننده شنیده‌ایم که زیبنده باشگاه بزرگ استقلال نیست.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال تیمی بزرگ است. بزرگ نه فقط در حد ایران، بلکه بزرگ در حد آسیا و تیم‌های بزرگ ابزار، افراد، افکار و بازیکنان بزرگ می‌خواهند و برای جمع‌آوری همه اینها نیز باید بودجه‌های بزرگ تخصیص داد.

وی افزود: وقتی حرف از بودجه‌های بزرگ می‌زنیم، منظورمان ریخت و پاش نیست؛ و تنها می‌گوییم این باشگاه باید درخور نامش هزینه کند و بازیکن بگیرد. این باشگاه استقلال است و اینجا جای معمولی‌ها نیست. افکاری هم که بر این باشگاه حاکم می‌شود باید در حد نام این باشگاه بزرگ باشد.

بیشتر بخوانید:

هرکس دلش با استقلال نیست برود

حاجی پور تاکید کرد: ما کمتر از یک ماه آینده با الهلال عربستان بازی داریم. تیمی که تا بُن دندان مسلح است و با گران‌ترین بازیکنان آسیایی به میدان می‌آید. ما چه تدارکاتی برای این بازی دیده‌ایم؟ باز هم می‌خواهیم با شعار غیرت و تعصب به این بازی بزرگ برویم؟ نه اینکه بازیکن ایرانی غیرت نداشته باشد، اما قبل از آن باید تیم از هر لحاظ آماده باشد و بعد از آن بازیکن هم باید غیرت خودش را در زمین نشان دهد.

مدافع سابق آبی پوشان گفت: اگر قرار باشد استقلال در نقل و انتقالات موفق باشد، باید این تیم را با تیم‌های مدعی مثل پرسپولیس، سپاهان و گل گهر مقایسه کرد؛ نه با تیم‌های میانی و پایینی که برای بقا یا رتبه بهتر در جدول تلاش می‌کنند. وقتی در پرسپولیس صحبت از ارقام بالای ده - پانزده میلیارد است، چرا در استقلال باید حرف چهار - پنج میلیارد باشد؟ مگر این دو باشگاه هر دو متعلق به وزارت ورزش نیستند؟

کارشناس فوتبال بیان داشت: از مدیران کنونی باشگاه استقلال هم می‌خواهم به اندازه بزرگی، قدمت و افتخارات استقلال فکر کنند و برای این تیم هزینه کنند. عملکرد مطلوب در نقل و انتقالات ارجحیت دارد بر صرفه‌جویی که منجر به شکست فصل آینده هم بشود. حداقل می‌توانید عملکرد مدیران دیگر باشگاه‌های بزرگ را الگو قرار دهید و در همین فصل نقل و انتقالات تیمی ببندید در حد نام و اعتبار استقلال. تیمی که بتواند چند روز بعد از اعتبار فوتبال ایران مقابل الهلال دفاع کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کیوان IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    این چرندیات از کجا آمده؟ قرارداد وحید امیری در حدود سالی ۵ میلیارد میشه بقیه که کمتر هم می گیرند آقای پیشکسوت لطفا یه نگاه به مبالغ تمدید رضاوند و یزدانی بیانداز و بعد بیا نظر بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس