کد خبر 1262322
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
آلگری: تساوی مقابل اودینزه درس خوبی بود/ به رونالدو گفته بودم که نیمکت‌نشین می‌شود

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود شروع کردن لیگ با یک تساوی خارج از خانه از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، یوونتوس فصل جدید را با تساوی ۲-۲ در خانه اودینزه آغاز کرد آن هم در حالی که تا دقیقه ۵۲ بازی ۲ بر صفر جلو بود. بانوی پیر در حالی امتیاز از دست داد که تمامی تیم‌های بزرگ ایتالیا از جمله اینتر، رم و ناپولی فصل را با پیروزی آغاز کردند. با این حال آلگری خیلی ناراحت نبود.

او در پایان بازی به شبکه DAZN گفت: بازی خوبی انجام دادیم. متأسفانه فوتبال همین است. ما باید در نیمه دوم بهتر کار می‌کردیم اما نتوانستیم اتفاقات غیرمنتظره بازی را مدیریت کنیم و این برای ما درس خوبی شد. در نیمه دوم در میانه میدان کلی توپ لو دادیم. شاید کمی خسته بودیم اما باز هم دلیل نمی‌شود که چنین گل‌هایی بخوریم. در دفاع خوب بودیم و یک شوت هم به سمت دروازه‌مان شلیک نشد.

مانوئل لوکاتلی بازیکن جدید یوونتوس در نیمه دوم همراه با کریستیانو رونالدو که نیمکت‌نشین بود، وارد زمین شد. تصمیم آلگری برای نیمکت‌نشین کردن رونالدو باعث شد که شایعه جدایی این بازیکن پرتغالی از بانوی پیر دوباره شدت بگیرد. رونالدو که در دقیقه ۶۰ به میدان رفت در دقایق تلف شده توانست گل سوم یووه را بزند اما VAR گلش را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

چرا رونالدو از ترکیب یوونتوس خارج شد؟

آلگری در این خصوص هم گفت: لوکاتلی می‌تواند به عنوان یک بازیساز یا هافبک میانی بازی کند اما او هنوز صد درصد آماده نیست. رمزی هم به عنوان یک بازیساز کارش را خوب انجام داد اما در کل ما در یکسری موقعیت‌های خاص باید بهتر عمل می‌کردیم. رونالدو؟ حال او خوب است. من قبل از بازی با او حرف زدم و گفتم که نیمکت‌نشین خواهد بود. او گفت در خدمت تیم است و زمانی که به میدان رفت هم کارش را خوب انجام داد و گل هم زد که البته مردود شد.

شاید مقصر اصلی امتیاز از دست دادن یوونتوس در این بازی دروازه‌بانش وویچخ شزنی بود که نه تنها مرتکب خطای پنالتی منجر به گل اول حریف شد، بلکه با دریبل ناموفق بازیکن حریف پس از دریافت پاس رو به عقب از لئوناردو بونوچی، توپ را لو داد و در ادامه گل دوم را هم دریافت کرد. با این وجود آلگری از سنگربان لهستانی تیمش دفاع کرد.

او اظهار داشت: شزنی دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است. او مرتکب اشتباه فنی نشد. باید درک کنیم که او در چه موقعیتی قرار داشت. شزنی نباید به خاطر اینکه توپ را به سمت سکوها شوت نکرد شرمنده باشد. هنوز کلی بازی مانده است. من هنوز نمی‌دانم چطور از ۵ فرصت تعویضم استفاده کنم. این اولین بار است که می‌توانم ۵ تعویض داشته باشم. نمی‌دانم هم که در این بازی تعویض‌هایم درست بود یا نه. هنوز نیاز به تطبیق دادن خودم با شرایط جدید دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین پورزاد پرسپولیسی🌷🌷🌷 IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 1
    یونتوس باید از بازیکن بزرگی مثل رونالدو استفاده کن در کنار بازیکن مهاجمش چون رونالدو هر لحطه بوی گل میده آلگری اگه بخواهد قهرمان بشه باید از رونالدو در ترکیبش استفاده کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس