مجلس نمایه

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: صندوق‌های بازنشستگی به حیاط خلوت بعضی از باندهای سیاسی و دولت‌ها تبدیل شده، در صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و شستا بعضی از مدیران ۵۰ میلیون حقوق می‌گیرند.

به گزارش مشرق، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (شنبه ۳۰ مرداد) مجلس و در مخالفت با کلیات کابینه دولت سیزدهم گفت: آقای رئیسی! چه طور و چه زمانی و بر اساس چه مدلی می‌خواهید تورم افسارگسیخته این مملکت را مهار کنید؟ آیا مثل دولت قبل بحث مدیریت کرونا را به قضا و قدر می‌سپارید و یا نه؛ واقعا علمی و تجربی می‌خواهید این قضیه را مدیریت کنید؟

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیسی! در برنامه شما برای کارگران این سرزمین برنامه کاربردی ارائه نشده است. باید برای عدالت استخدامی در دستگاه‌های دولتی برنامه کاربردی ارائه شود. در حوزه مسائل مالی دولت شما بر اساس چه مدلی کار را می‌خواهید به پیش ببرید؟ غیر از این است که باید از اقتصاددانان دعوت به همکاری کنید؟

بیشتر بخوانید:

مخالف کلیات کابینه: یارانه باید به‌سمت تولید باشد

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال، سرمایه‌گذاری و فرمانده پیگیری این بحث مهم را اعلام نکرده‌اید، آقای رئیسی! در بحث کاهش ضریب جینی و ایجاد عدالت اجتماعی باید برنامه علمی و کاربردی کوتاه مدت و میان مدت ارائه شود.

بابایی خاطرنشان کرد: در بحث روستا و اقتصاد روستا باید بگویم که آیا واقعا روستا و روستائیان در کشور وجود دارند؟ امروز روستا نابود شده است.

بیشتر بخوانید:

چرا از اهل سنت و زنان در کابینه استفاده نشد؟

نماینده مردم ساری در مجلس اظهار داشت: در بحث مدیریت شهری و رویکرد اقتصاد پویا و مردم‌محور برنامه‌ای ارائه نشده، در حوزه بانک‌ها باید بگویم که بانک‌ها پدر ملت را درآورده‌اند. مدیران ارشد بانک مرکزی با بانک خصوصی منابع را گرفتند و کاخ‌های سر به فلک کشیده در تهران، اما اقتصاد روستا را نابود کردند. توقع ما از شما آقای رئیسی!‌ این است که برنامه اجرایی‌تر در این زمینه داشته باشید.

وی افزود: در ارتباط با بحث مبارزه با مافیای فولاد، مافیای دارو، مافیای خودرو، مافیای واردات برنج، که در مقابل کشاورزان زجرکشیده در روستاها ظلم می‌کنند، برنامه‌ای ارائه نشده است. در بحث مدیریت پسماند و فاضلاب استان‌های شمالی، گیلان، ‌مازندران و گلستان برنامه‌ای ارائه نشده است.

بابایی خاطرنشان کرد: صندوق‌های بازنشستگی به حیاط خلوت بعضی از باندهای سیاسی و دولت‌ها تبدیل شده، آیا می‌دانید در صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و شستا بعضی از مدیران ۵۰ میلیون حقوق می‌گیرند و کارگر ساده نابود می‌شود؟ اینجا برنامه اجرایی می‌خواهد. آقای رئیسی! ما به شما ایمان و ارادت داریم اما باید محکم و مستحکم در برابر ظلم ۴۰ ساله‌ای که بر بعضی از کارگران مملکت روا داشته شده، بایستیم

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 0
    میتونن می گیرن، گردنشون کلفته کسی هم تا به امروز جرات نداشته بهشون بگه تو. سراغ دارید بیاید با مدرک بگید فلان نجومی بگیر حقوقش برگشت داده شد
    • ناشناس IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 0
      اگر قرار بود نگیرند یا برگردونند که الان وضع مملکت این نبود!!!!چرا حقوقشون رد در سامانه ای ثبت نمیکنند که عموم مردم دسترسی داشته باشند؟؟؟
  • سید حسین IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 0
    چرا باید حقوق ها این‌قدر فاصله داشته باشد، ،،آیا این َشد عدالت آن هم مملکت اسلامی
  • ممل IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 0
    انشالله دردبی درمان بگیرند که ۵۰م میگیرند.توگلوی زن وبچه آنهاگیرکنه .پاداش وحقوق نمی دهندماجلوی اهل وعیال ودروهمسایه خجالت زده بشیم واینها باچیزشون گردوبشکنند.خدالعنت کنه .لعن ونفرین هاجمع میشه وبلامیشه .سیل وآتش سوزی وزلزله وکرونا و....
  • کارمند شرکت ساخت IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 0
    سلام علیکم ، حقوق ۵۰ میلیونی در شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از توابع وزارت راه و شهرسازی ، یک حقوق خیلی عادی و متوسط است .
  • شهریار پوراحمدی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 0
    اونوقت این صندوق‌ها خیلی وقته موردتهاجمه ک موجودیش تموم شده و بزودی از پرداخت حقوق بازنشسته هاعاجزه . الان تنهابایدیک دولتی درراس امورباشه که دردوکاراین حقوقهای نجومی راقطع کنه ونیزمجلسی باید باشه که با تصویب قوانینی دست دولتهاراازصندوق هاقطع واداره آن را بدست افرادلایق غیردولتی بدهد
  • مریم IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 0
    جناب رییسی لطفا نزارید بعضی مدیران تامین اجتماعی حقوق های نجومی بگیرند ۵۰ میلیون حتی مدیر هم باشه زیاده اونا باعث میشن یک کارگری که۳۰ سالکار کرده باحقوق کم زندگیشو اداره کنه
  • اصغر IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    به نظر من. با ۲۰میلون خوب میشه زندگی کرد بجای گیر دادن به حقوق بازنشستگان که ۳۰ سال واقعا زحمت کشیدن حالا مقداری زیاد شده بیایید وحقوق بیش از ۲۰ میلون را برگردانید همه چیز درست میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس