سخنرانی قالیباف در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی آغاز شد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات موثر وخوب وزرای پیشنهادی با کمیسیون‌های مختلف، گفت: این موضوع باعث شد حواشی کمترین تاثیر را برنظر نمایندگان داشته باشد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: شهادت امام سجاد (ع) را به همه ملت عزیزمان، مسلمانان و همه همکاران تسلیت و تعزیت عرض می کنم و همچنین آرزوی قبولی عزاداری‌های مسلمانان جهان در دهه اول محرم را دارم.

وی بیان کرد: لازم است از همه خطبا، ذاکرین و خادمین هیات‌ها که عزاداری‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زحمات زیاد تحمل کردند و به خوبی برگزار کردند، تقدیر و تشکر کنم.

ببینید:

فیلم/ صحبت‌های قالیباف در آغاز جلسه رای اعتماد

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور و همه وزرای پیشنهادی دولت که در صحن مجلس حضور داشتند، گفت: مجلس و دولت در روزهای آینده روزهای مهم و حساسی را پیش رو دارند. وزرای پیشنهادی دولت در هفته گذشته در جلسات کمیسیون های مجلس حضور یافتند و سامانه ای برای اولین بار ترتیب داده بودیم و فرصتی به وجود آمد که تک تک وزرای پیشنهادی در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور یابند و همه نمایندگان چهره به چهره با همه وزرای پیشنهادی توانستند صحبت کنند.

قالیباف ادامه داد: ما بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون های تخصصی مجلس و به صورت فشرده برگزار کردیم و نمایندگان شناخت بسیار خوبی از وزرای پیشنهادی پیدا کردند و از سوی دیگر وزرای پیشنهادی هم شناخت بسیار خوبی نسبت به مجلس، نگاه ها و انتظاراتی که در حوزه های تخصصی وجود دارد پیدا کردند. این اقدامات جزو کارهای ماندنی مجلس یازدهم بود و برای اولین بار تجربه شد و در ادامه همه اینگونه خواهد بود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر این جلسات باعث شد حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد و بیشتر نمایندگان در قالب نشست های تخصصی و چهره به چهره برنامه ها و کارهای وزرای پیشنهادی را مورد توجه قرار دادند. امیدواریم در صحن مجلس هم به یک نتیجه نهایی مطلوب برسیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    لطفا باوزیرمسکن جلسه بگذاریدپیگیرمسکن مهرها باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس