کد خبر 1261111
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
تیراندازی در فرودگاه کابل - کراپ‌شده

برخی گزارش‌ها از تیراندازی در فرودگاه کابل برای متفرق کردن جمعیت حاضر در محوطه این فرودگاه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، گزارش‌ها از تیراندازی نیروهای خارجی در فرودگاه کابل برای متفرق کردن صدها تن از شهروندان افغانستان خبر می دهند.

در ششمین روز از تصرف طالبان بر کابل، فرودگاه این شهر امروز نیز مملو از جمعیتی بوده که برای خروج از افغانستان اقدام کرده‌اند.

این در حالی است که روزهای گذشته در مقابل سفارت‌خانه‌های خارجی نیز صف‌های طولانی مردم برای دریافت ویزا گزارش شده بود.

روز دوشنبه گذشته همزمان با هجوم مردم کابل به فرودگاه این شهر برای خروج از افغانستان، نیروهای آمریکایی اقدام به تیراندازی کردند.

روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان آمریکایی برای متفرق کردن مردم ۳ نفر کشته شدند.  

 پس از تصرف کابل توسط طالبان در کابل و هجوم مردم این شهر برای خروج از افغانستان، مسئولان فرودگاه کابل اعلام کردند که تمام پروازهای فرودگاه بین المللی حامد کرزی متوقف شده است.  

مقامات فرودگاه کابل در پیامی به خبرنگاران گفته اند که مردم از آمدن به فرودگاه کابل خودداری کنند و تمام پروازها تا اطلاع ثانوی لغو شده است.  

برخی تصاویر منتشر نشان می دهد که پس از سقوط کابل به دست طالبان، مردم افغانستان برای خروج از این کشور به فرودگاه بین المللی حامد کرزی حمله کردند.

برخی رسانه‌ها اعلام کردند که یکی از دلایل حمله مردم به فرودگاه کابل این شایعه است که هواپیما بدون ویزا و پاسپورت شهروندان افغان را به کانادا منتقل می‌کنند.

این در حالی است که امروز نیز فرودگاه بین‌المللی کابل اعلام کرد کسانی‌ که پاسپورت، ویزا و مدارک سفر ندارند به فرودگاه مراجعه نکنند چراکه با برخورد جدی مسوولین فرودگاه روبرو خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 1
    با شایعه اقامت کانادا از سوله های قطر و اوگاندا سر در می آورند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس