کد خبر 1261053
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
ثبت و جریمه ۵۰۰ هزار تخلف تردد از یکشنبه تا امروز

رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه کشور از ثبت حدود ۵۰۰ هزار مورد تخلف تردد شبانه و بین استانی با پلاک های غیربومی با آغاز طرح منع تردد سراسری در کشور از یکشنبه تا کنون خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا منع تردد بین استانی در سطح کشور از ساعت ۱۲ روز یکشنبه اجرا شد و این طرح کماکان تا پنجم شهریور یعنی جمعه آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تخلفات مربوط به این طرح هم در ارتباط با حوزه تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد و هم تردد بین استانی با پلاک‌های غیر مجاز بود.

وی درباره تعداد تخلفات ثبت شده از یکشنبه هفته گذشته تا کنون همزمان با آغاز طرح منع تردد سراسری در کشور، افزود: بر این مبنا مجموع کل تخلفات هم در حوزه تردد شبانه غیر مجاز و هم در ارتباط با محدوده شهرهای قرمز حدود ۵۰۰ هزار تخلف تردد شبانه و بین استانی با پلاک‌های غیر بومی توسط دوربین‌های ثبت تخلف مکانیزه و همچنین تیم‌های گشتی ثبت شده است. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    2 0
    جریمه باید پنج میلیون شود، رفت و برگشت ده تومان، که داغ شوند.
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    4 0
    عجبا! یعنی حداقل پانصد هزار خانواده احمق در ایران هست؟ با این همه احمق چه کنیم؟ بیخود نیست نتانیوهو به اینها دل خوش کروه!
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      0 0
      چه ربطی به نتانیاهو داره
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    آقایان مسئولین مگر قرار نبود جاده ها بسته شود و کسی تردد غیر ضروری نکند؟ پس این 500 هزار جریمه برای چه کسانی صادر شده؟؟ اگر تردد ضروری بوده که نباید جریمه می شدند و اگر غیر ضروری بوده که اصلا نباید سفر انجام می شده!!! این چه جور ممنوعیتی بود؟ واقعا اعتقاد دارید جریمه یک میلیون تومانی بازدارنده است یا هدف چیز دیگری بود؟!؟ در همه مسائل کشور اینطور نظارت و مدیریت شود که فاجعه است! یعنی همیشه اکثریت ملت باید برای منافع عده ای اقلیت و یا با هدف کسب درآمد یک سازمان یا نهاد قربانی شوند؟؟؟
  • سعید IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 1
    وااای چقد پول میشه .این پول جریمه ها کجا میره
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    500هزار تخلف،؟؟باچندنفر سرنشین؟؟یعنی چقدر ویروس جابه جاشده؟؟یعنی چندنفر بی عقل؟؟وقتی ک کسی به فکر خودش نیست؟حالا تاوانش بقیه باید پس بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس