پايگاه اينترنتي "صداي آمريکا" (VOA) اعلام کرد، براي چيني‌ها و فارسي‌زبانان برنامه‌هاي آموزش زبان انگليسي خود را از طريق گوشي‌هاي تلفن همراه ارائه مي‌کند.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، پايگاه اينترنتي "صداي آمريکا" (VOA) از دسترسي آسان به برنامه‌هاي رايگان آموزش زبان انگليسي صداي آمريکا خبر داده و مي‌نويسد: براي چيني‌ها و فارسي‌زبانان در goEnglish.me با معرفي برنامه‌هاي جديد براي استفاده از طريق تلفن همراه آموزش زبان انگليسي آسان‌تر شده است.
اين برنامه‌ها با ايجاد امکان دسترسي تعاملي به برنامه‌هاي آموزش آنلاين صداي آمريکا، يک راه موثر و سرگرم کننده براي يادگيري انگليسي در اختيار کاربران قرار مي‌دهد.
گسترش و ترويج زبان انگليسي به عنوان يکي از مهمترين روش هاي نفوذ و هجوم به ديگر فرهنگ ها، سال هاست که از طرف سياست گزاران انگليسي و آمريکايي در ديپلماسي عمومي و فرهنگي اين کشور ها دنبال مي شود.
"دان فورث آستين"، کارگردان صداي آمريکا مي‌گويد: "سال‌ها است که مردم در سراسر جهان زبان انگليسي خود را با گوش دادن به برنامه‌هاي بخش ويژه صداي آمريکا تقويت نموده‌اند. اين برنامه جديد در راستاي گسترش آموزش زبان انگليسي به‌صورت سهل الوصول‌تر و کاربر پسند براي استفاده کنندگان از تلفن همراه مي‌باشد."
با دسترسي به اين برنامه خودآموز، کاربر مي‌تواند با جنبه‌هاي مختلف زندگي روزمره آمريکا اعم از ملاقات‌ها تا خريد و پر کردن درخواست کار آشنا شود و اين امر در ترويج سبک زندگي آمريکايي و نفوذ آن در ديگر فرهنگ ها بسيار موثر است. برنامه آنلاين آموزش زبان انگليسي براي چيني و فارسي زبان در www.goEnglish.me، براي زبان‌آموزان انگليسي در تمام سطوح و توانايي‌ها قابل استفاده مي‌باشد. دروس براي سطوح مبتدي، متوسط و پيشرفته با آخرين تکنيک‌هاي يادگيري از جمله؛ نرم‌افزار تشخيص صدا، شخصيت مجازي و ويدئو کليپ‌ها ارائه مي‌شود.
همچنين مکالمات و بازي‌هايي نيز براي کمک به کاربران براي تمرين مهارت‌هاي تازه کسب شده و استفاده از آن‌ها در موقعيت‌هاي مختلف وجود دارد.
صداي آمريکا، که براي اولين بار در سال 1942 روي آنتن رفت، سرويس چند رسانه‌اي راديو و تلويزيون بين‌المللي است که بودجه آن توسط دولت ايالات متحده تامين مي‌شود.
 صداي آمريکا در حدود 1500 ساعت اخبار، اطلاعات، برنامه‌هاي آموزشي و فرهنگي هر هفته براي مخاطبان در سراسر جهان که بيش از 125 ميليون نفر برآورد مي‌شود پخش مي‌کند. برنامه‌ها در 44 زبان و منحصرا براي مخاطبان خارج از ايالات متحده توليد مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد حنیف AF ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    1 0
    می خواهم انگلیسی بیاموزم
  • ایلیا IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    درد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس