سخنگوی طالبان: با خبرنگار رسانه اسرائیلی مصاحبه نکردم

سخنگوی طالبان در رد گزارش‌ها مبنی بر گفت‌وگوی او با یک رسانه اسرائیلی گفت که باکسی که خودش را خبرنگار رسانه اسرائیلی معرفی کرده باشد، مصاحبه نکرده است.

به گزارش مشرق، «سهیل شاهین» سخنگوی طالبان در واکنش به گزارش‌ها مبنی بر مصاحبه او با یک رسانه اسرائیلی گفت: برخی خبرنگاران ممکن است در پوشش و ظاهر دیگری آمده باشند، اما من با هیچکس که خود را به عنوان خبرنگار رسانه اسرائیلی معرفی کرده باشد، مصاحبه نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید:

کانادا و آمریکا طالبان را به رسمیت می‌شناسند؟

وی افزود: من پس از سقوط مراکز شهرستان‌ها و کابل توسط طالبان هر روز با خبرنگاران زیادی مصاحبه می‌کنم.

این درحالی است که پس از تسلط طالبان بر افغاستان، مقامات سابق و کارشناسان رژیم صهیونیستی از به قدرت رسیدن طالبان و تاثیرات آن ابراز نگرانی کرده‌اند.

«موشه بوگی یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفته بود که خروج آمریکا از افغانستان می‌تواند تاثیرات منفی بر امنیت اسرائیل داشته باشد.

«عاموس گلعاد» کارشناس و مدیرکل سابق بخش سیاسی- امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به سقوط دولت افغانستان و تسلط طالبان بر این کشور تاکید کرد که در این شرایط رژیم صهیونیستی باید روابط خود را با رژیم‌های عربی تقویت کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • آرمان IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 0
    لطفاً از بکار بودن اسم منحوس اسرائیل استفاده نکنید، رژیم جعلی غاصب صهیونیستی و کودک کش، مرگ بر رژیم صهیونیستی اشغالگر اسرائیل
  • نیما HK ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 0
    دورد ولعنت به شاعیه کنندگان این دروغ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس