دبیر ستاد اربعین: هنوز تصمیمی درباره پیاده‌روی اربعین گرفته نشده است/ از نظر اجرایی آمادگی برگزاری داریم

دبیرستاد اربعین کشور گفت: در صورت عادی شدن شرایط و صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا، ستاد اربعین از نظر اجرایی آمادگی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین را دارد.

به گزارش مشرق، احمد محمدی‌فر، با اشاره به وضعیت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین امسال با توجه به شیوع کرونا گفت: مرزهای مشترک با عراق در مرزهای غربی و جنوبی بسته هستند و زوار امکان تردد به آن سوی مرز را ندارند.

وی ادامه داد: هنوز تصمیمی برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین امسال گرفته نشده است و ستاد ملی مقابله با کرونا باید درباره برگزاری این مراسم معنوی تصمیم نهایی را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نجف اشرف خود را برای راهپیمایی اربعین آماده می‌کند

دبیر ستاد اربعین کشور با اشاره به ضرورت ارائه مجوز مقامات عراقی برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین امسال عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا، شرایط خاصی ایجاد کرده است که باید دید تا روزهای نزدیک به این رویداد مهم معنوی، چه اتفاقی می‌افتد و تصمیمات به چه نحوی خواهد بود.

محمدی‌فر با اشاره به‌اینکه کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد اربعین کشور در تمام طول سال فعال هستند، گفت: در صورت عادی شدن شرایط و صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا، ستاد اربعین از نظر اجرایی آمادگی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین را دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غلامرضا قدیری IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    از بزرگواران دو کشور خواهشمندم که روادید را ازدوکشورحذو کنند هم کشور عراق و همکشور ایران از زیارت استفاده کنند
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    امام حسین نظری کن
  • زهرا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    آقا جان دعوتمان کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس