تبریک رئییس فیفا برای پنجمین قهرمانی پرسپولیس

با خریدهای یحیی گل محمدی هواداران پرسپولیس باز هم مثل فصل های گذشته می توانند شاهد ثبات در تیم محبوب خود برای موفقیت در آسیا و فصل بعدی لیگ باشند.

سرویس ورزش مشرق _ در فاصله کمتر از ۱ ماه تا آغاز بازی‌های دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حدود ۲ ماه تا تاریخ احتمالی آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، تنور بازار نقل و انتقالات داخلی گرم شده است. به همین بهانه در گزارشی به آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات پیش فصل پرداخته‌ایم:

در درون دروازه، با حضور حامد لک و رفع مشکلات پرداختی به بوژیدار رادوشوویچ، این تیم تغییر خاصی را در فصل جدید نخواهد داشت.

با جدایی محمد حسین کنعانی زادگان، اولویت اول یحیی گل محمدی جذب حداقل یک مدافع میانی به عنوان جایگزین او بود که در نخستین گام علیرضا ابراهیمی مدافع فصل گذشته گل گهر سیرجان با عقد قراردادی به عضویت این تیم درآمد. همچنین این باشگاه مذاکراتی را نیز با علی نعمتی مدافع تیم پدیده مشهد داشته و مسئولیت اخذ رضایت نامه این بازیکن که تحت قرارداد باشگاه مشهدی قرار دارد به خود وی سپرده شده است و در صورتی که وی موفق به اخذ رضایت مدیران باشگاه پدیده شود و اتفاق خاص دیگری رخ ندهد احتمالا پرونده جذب بازیکن در خط دفاعی برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی بسته خواهد شد.

البته امروز در رسانه ها خبری منتشر شد که عارف آغاسی مدافع فصل گذشته فولاد با مدیران پرسپولیس به توافق اولیه رسیده است و درصورتی که پیوستن علی نعمتی به جمع سرخپوشان منتفی شود پرسپولیسی‌ها با مدافع سابق فولاد قرارداد امضا خواهند کرد. آغاسی قراردادش با فولاد تمام شده و بازیکن آزاد است و مشکلات نعمتی را برای پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس ندارد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ یحیی گل‌محمدی هواداران را امیدوار کرد
عقد قرارداد علیرضا ابراهیمی با باشگاه پرسپولیس

در پست هافبک، پرسپولیس با حضور بازیکنانی نظیر ترابی، پهلوان، امیری و تمدید احتمالی قرارداد امید عالیشاه، نیازی به جذب بازیکن در دو سمت زمین را ندارد و تنها نگرانی گل محمدی مربوط به پست هافبک میانی است؛ جایی که اگر اخبار مربوط به جدایی احمد نوراللهی و پیوستن این بازیکن به تیمی از کشورهای عربی همجوار به واقعیت بپیوندد، از آنجا که تاکتیک محبوب این مربی استفاده همزمان از دو هافبک تدافعی/میانی است تنها میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا را در اختیار خواهد داشت و قطعا خرید حداقل یک بازیکن دیگر در این پست برای پرسپولیس ضروری به نظر می‌رسد.

در بخش خط حمله نیز با حضور عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و محمدمهدی مهدیخانی، تنها نگرانی کادر فنی پرسپولیس ادامه حضور یا جدایی شهریار مغانلو دیگر مهاجم این تیم خواهد بود. ظاهرا در روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مدیران سانتاکلارا پرتغال مشکلات جدی وجود داشته و این باشگاه مبلغی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار را برای دائمی کردن قرارداد مغانلو با پرسپولیس مطالبه کرده است که با توجه به مبلغ مجزا که باید به عنوان قرارداد مغانلو با پرسپولیس به وی پرداخت شود. یعنی این باشگاه در کمترین حالت ممکن باید چیزی حدود ۲۰ میلیارد تومن برای حفظ مغانلو هزینه کند که به احتمال زیاد در توان مدیران پرسپولیس نخواهد بود.

گفته می‌شود در صورتی که شهریار مغانلو در راضی کردن مدیران باشگاه پرتغالی به صدور رضایتنامه با قیمتی معقول ناموفق باشد، باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان خواهد رفت.

با این اخبار و خریدهای یحیی گل محمدی هواداران پرسپولیس باز هم مثل فصل های گذشته می توانند شاهد ثبات در تیم محبوب خود برای موفقیت در آسیا و فصل بعدی لیگ باشند؛ چیزی که یکی از ارکان موفقیت سرخپوشان در سالهای اخیر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    12 13
    استقلال از انگلیس و پرتقال بازیکن میخره اونوقت پرسپولیس بازیکنان اصلی خودش مثل نوراللهی و مغانلو را از دست میده انگار نه انگار که بازیهای آسیایی نزدیکه
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      8 17
      غلط اضافی، مافیای لنگی داره ماموریتش رو تکمیل می کنه و استقلال رو به حال خودش رها کرده از اون طرف برای سوگلی تند تند بازیکن میخره
    • امیر IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      3 5
      کیسه کش لطفاً شما دهنتو ببند نوراللهی نرفته شایعه است
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    6 1
    چشم بازار کور نکنید یکوقت
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      5 3
      چشم کیسه کور
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    7 2
    بازیکن نمیاد برای تمدید و تمرین ، اونوقت چطور خیال هواداران راحت شده؟
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    2 2
    با پول بیت المال ؟؟؟ من و خانواده ام راضی نیستیم . نه استقلال ، نه پرسپولیس و نه هیچ تیم دیگه ای . خصوصی سازی کنید .
  • ۶و۶ IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 3
    ما پرسپولیسیها ب مدیران و سرمربی و مربی هامون اعتماد داریم هر کی رفت بازیکن جدید بهتر جاشو پر کرد تو این ۶ سال خیلیها رفتن طارمی ، رضاییان ، شجاع ، بشار ، علیپور ، بیرانود ، سروش و .... ولی پرچم پرسپولیس بالا موند و ب امید خدا بالا خواهد ماتد
  • شاهین IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    3 0
    کیسه کشهای عزیز خودتون رو با پرسپولیس در گیر نکنید ببینید سپاهان و گل گهر چه بودجه های کلان دولتی رو صرف تیماشون میکنن الان خفه خون گرفتید فردا که به حای جام آفتابه هم دستتون نمیدن باز می گید وزیر و وکیل
    • محمد حسین IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      1 0
      ماشاا عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس