رئیس باشگاه بایرن مونیخ: امسال بازیکن بزرگ نمی‌خریم/ نمی‌خواهم به سرنوشت بارسلونا دچار شویم

رئیس باشگاه بایرن مونیخ به هواداران این تیم اعلام کرد که تا پایان پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی منتظر اضافه شدن یک بازیکن بزرگ به ترکیب تیم محبوب‌شان نباشند.

به گزارش مشرق، هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ تأکید کرد باواریایی‌ها در دو هفته باقیمانده تا پایان پنجره نقل‌وانتقالات، خرید بزرگی نخواهند داشت.

هاینر در گفت‌وگو با نشریه کیکر آلمان اظهار داشت: تیم همین حالا هم پر از بازیکنان ملی‌پوش سطح بالاست. به همین خاطر دلیلی ندارد که بخواهیم شتابزده برای خرید یک بازیکن اقدام کنیم.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در ادامه با اعلام حمایت از سرمربی جدید تیم، یولیان ناگلسمان که فصل جدید بوندس‌لیگا را با تساوی یک - یک در خانه بوروسیا مونشن‌گلادباخ آغاز کرد، راجع به موضع باشگاه در مورد خرید بازیکنان جدید خاطر نشان کرد: بایرن مونیخ هرگز عقد قرارداد با بازیکنان را مقدم بر حفظ سلامت و ثبات اقتصادی باشگاه نمی‌داند. تا زمانی که من اینجا باشم، بایرن مونیخ هرگز اقتصاد و جدیتش در حفظ ثبات شرایط مالی‌اش را فدا نمی‌کند تا راه سریع و میانبر را برای برتری یافتن بر رقبایش پیدا کند.

هاینر افزود: من یک جایی خواندم که باشگاه بارسلونا بدهی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورویی دارد، PSG متحمل ضرر ۱۲۳ میلیون یورویی شده است و یوونتوس کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو ضرر کرده و رومن آبراموویچ (مالک چلسی) هم بیش از یک میلیارد یورو در چلسی هزینه کرده است. هدف ما اما این است که از دچار شدن به چنین وضعیتی جلوگیری کرده و در عین حال سطح کیفی تیم را برای رقابت حفظ کنیم و تا الان هم در انجامش موفق بوده‌ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس