کد خبر 1251623
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
.

فرمانده شهرستان ری از دستگیری اعضای باند ۵ نفره قاچاقچیان مواد مخدر که با بلعیدن مواد مخدر آن را به شهرستان ری انتقال می‌دادند، خبر داد و گفت: در این رابطه ۳ کیلو هروئین بلعیده شده کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوست علی جلیلیان، گفت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد اعضای یک باند ۵ نفره سوداگران مرگ، با سفر به استان‌های شرقی کشور و تهیه مواد مخدر، آن‌ها را با بلعیدن به شهرستان ری انتقال می‌دهند و سپس به توزیع و خرده فروشی آن می‌پردازند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی به دست آمد متهمان به تازگی به استان مرزی کشور سفر و در حال مراجعت به شهرستان ری می‌باشند که در مراقبت‌های ویژه پلیسی، خودروی متهمان در جاده قدیم "حسن آباد" شناسایی و در یک عملیات پلیسی متوقف شد.

فرمانده شهرستان ری با بیان این که هر ۵ تن اعضای این باند دستگیر و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند، افزود: پس از ارائه خدمات درمانی از معده این افراد ۳ کیلو "هروئین" بلعیده شده کشف و متهمان پس از ترخیص از بیمارستان و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با بلای خانمان سوز اعتیاد و قاچاقچیان موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 10
    وقتی کار ایجاد نکردیم همین می شود
    • ... IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      2 0
      همه چیز هم این نیست. خیلی از اینها می‌خوان یه شبه پولدار بشن. این استدلال درستی نیست که چون کار نیست باید دزد شد. خیلی ها هستن که پول ندارن ولی بجای دزدی و قاچاق و خلاف کارگری میکنن.
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      0 0
      خفه شو
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 2
    چطور زنده ماندن نترکیدند..من یه هسته خرما قورت دادم وحشت داشتم نمیرم..خدایا انسان ها به کجا میرسند که به خاطر مادیات تن به هرذلتی میدهند..تمام قاچاق چیان مواد مخدرلب مرز باید اعدام کرد..انون لجن ها ارزش زنده ماندن ندارن که جوونای مردم وخانواده هاشون نابود وبه خاک سیاه می نشانند..
  • ساره IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 0
    چه ربطی به بیکاری داره مگه هر کی بیکاره باید بره سمت خلاف اینا رو باید اعدام کنند تا درس عبرت بشه برای دیگران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس