به گزارش مشرق دکتر علی دارابی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ۲۶ مرداد سالروز آزادی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس از اردوگاه های رژیم بعثی است.

یاد اسوه و قهرمان بی بدیل آزادگان "زنده یاد حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی" را گرامی میداریم.

بدین مناسبت خواستم نکاتی کوتاه درباره یکی از قهرمانان و مجاهدان واقعی، که الگو در اخلاق و کار و جوانمردی است را بیان کنم.

"حاج علی بخشی زاده" بچه زرگنده قلهک تهران در اوج جوانی در جنگ و نبرد با دشمن مجروح و اسیر میشود، اما هیچ خبری از اسارت او نیست. خانواده و مسولان دست اندر کار جنگ با اطمینان از شهادتش در تهران برای او مراسم بزرگداشت و ختم و چهلم و سالگرد می گیرند در حالی که او در فهرست مفقود الاثرهایی بود که رژیم بعث نام او را ثبت نکرده بود.

بخشی زاده از یاران ابوترابی در دوران اسارت و الگویی شجاع، مقاوم و سازش ناپذیر بود. همه از او می گویند...

پس از آزادی دروس دانشگاهی را تا مقطع عالی، همه را با موفقیت طی می کند. مسئولیت های متعددی در صدا و سیما داشته است.

سریال ١١٠ قسمتی "کیمیا" روایت بلند از دوران انقلاب و جنگ را در زمانی که مدیر شبکه دو تلویزیون بود ساخت که در نوع خود بی نظیر بود. او هم اکنون معاون رادیو در سازمان است.

بخشی زاده مدیری مومن، انقلابی، جهادی، با تخصص بسیار بالا و کار بلد و انسانی صادق، پاکدست، مهربان، متواضع و نجیب و شریف است. او هر جا که هست بدانجا اعتبار می بخشد. در اخلاق و حریت و آزادگی کم نظیراست او اسوه و الگوی قهرمان واقعی ایران است درست مثل شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی.

قدر آنان را بدانیم.


ماجرای مدیر فعلی صداوسیما که برایش مجلس ختم گرفته بودند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس