کد خبر 1258940
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
پشت پرده تعلل بازیکنان استقلال برای تمدید قرارداد

در حالی که رایزنی مدیریت باشگاه استقلال با برخی از بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده آغاز شده است، اما هنوز هیچ خبری از تمدید قراردادها نیست.

به گزارش مشرق، از مدت‌ها پیش مشخص شده بود که با پایان یافتن فصل بیستم لیگ برتر، قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال به پایان می‌رسد و مدیران استقلال الزام دارند تا با اکثر این نفرات توافق تازه‌ای به عمل آورند. سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ، محمد نادری، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان این ۱۰ بازیکن را تشکیلی می‌دادند که البته با جدایی قطعی نادری، میلیچ و دیاباته حالا مدیران استقلال ۷ دور مذاکره با ۷ بازیکن در پیش دارند.

فرهاد مجیدی قبلاً در مصاحبه‌های خود با صراحت اعلام کرده بود که به همه بازیکنانش نیاز دارد و همه آنها باید حفظ شوند؛ که البته حالا ۳ تن از آنها جدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی سایت اماراتی از تیم بعدی قایدی

در حالی که رایزنی مدیران استقلال با محوریت احمد مددی مدیرعامل باشگاه که رسماً به عنوان مسئول نقل و انتقالات معرفی شد از چندی پیش با این بازیکنان آغاز شد، اما هنوز اتفاق مهمی نیفتاده و هیچ خبری از تمدید با یک بازیکن مخابره نشده است که شاید بتوان این را اتفاق عجیبی دانست.

بازیکنانی که برای تمدید خود یا مدیران برنامه خود در باشگاه حضور پیدا کرده‌اند، از ارقام پیشنهادی باشگاه رضایت نداشته و این ارقام را بسیار دور از آنچه مد نظرشان است، می‌دانند. شاید خیلی از این بازیکنان علاقه‌ای به جدایی از استقلال نداشته باشند، اما معتقدند نباید از احساسات و علاقه‌شان به این تیم سوء استفاده شده و مبلغی به آنها پیشنهاد شود که پایین‌تر از انتظار است.

با توجه به اینکه رقیب سنتی استقلال که مثل این تیم زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان است در سقف قراردادش دست و دلبازتر بوده و این اخبار به گوش بازیکنان استقلال هم می‌رسد، آنها انتظار دارند تا این باشگاه هم همچون پرسپولیس زیر مجموعه وزارت ورزش است، با همان سیاست و با سقفی نزدیک به سقف باشگاه رقیب در نقل و انتقالات شرکت کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    12 2
    رقیب سنتی استقلال لنگ نیست بلکه وزارت ورزش و قبل تر از آن سازمان تربیت بدنی بوده و هستند. رقیب سنتی ما کسانی هستند که سال ها با بی کفایتی مملکت را به خاک سیاه نشاندند.
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      1 7
      به عنوان یک استقلالی میگم حق پرسپولیسی هاست که پول بیشتری بگیرند.چندین جام پشت سر هم گرفتن و دربی ها را بردن. این بازیکنان استقلال چه افتخاری داشتن؟ پول کدوم شادی که به هواداران دادن رو می خوان؟
    • NL ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      7 0
      12:45 یا لنگی هستی که اصلا ارزش جواب دادن نداری یا اگه استقلالی هستی با توجه به سطح بالای نفهمی حتما لنگی شو، استقلال طرفدار بیشعور نمیخواد.
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      5 0
      12:45 لنگی برو پی کارت
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    1 3
    سریال گاندوهای استقلال هم جذاب مبشه
  • علی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    سلام بر تیم همیشه قهرمان که امسال دوتا جام از نزدیک دید و درود بر اون احمق های که این پول مفت رو حق این بازیکن ها استقلال میدونن ۱۵تا۲۰میلیارد میدونی چقدره مگر تو این چندسال چکار کردید که اینقدر پول میخواهید برند استقلال رو این بازیکن ها و اون احمق های که این ها رو پررو کردن اوردن پایین در حد یه تیم مثل گل ریحان خدای طرفداری نکنید اگر هم طرفدارید مرد باشید نه بخاطر پول بیاید از این بی وجودها دفاع کنید
  • ناشناس IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    من یک پرسپولیسی هستم،ولی برای باشگاهي مثل استقلال اخترام قائل هستم،نمیخواهیم ارزش یک بازیکن را پایین بیاورم، ولی بازیکنی که برای پول، آنهم هنگفت بخواهد باشگاهي رامعطل کند بهتر که نباشد، فرق نمی‌کند درکدام باشگاه باشد، پول زیاد باعث فساد زیاد می‌شود، اگر همه مدیران ارشد باشگاه ها با هم متحد شوند وسقفی مشخص کند،دیگه هیچ بازیکنی به خودش جرأت نمی‌دهد، عرضه اندام کند،برای هر فصل یا دو فصل ۱۰تا ۱۵ میلیادر تومان چه خبره؟ مگر ما آدم نيستيم با اندک حقوقی دراین جامعه زندگی می‌کنیم، بازیکن باید عاشق باشگاه باشد و افتخار کند که‌ دراین باشگاه های بزرگ توپ می‌زند،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس