موسوی: بازیکنان استقلال از هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به پول‌شان برسند/ مذاکره با بازیکنان به ضرر مجیدی تمام می‌شود

پیشکسوت استقلال معتقد است که برخی بازیکنان این تیم از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به مبالغ مد نظر خود دست یابند.

به گزارش مشرق، علی موسوی درباره شرایط استقلال در لیگ بیستم گفت: استقلال در سال‌های اخیر هیچ‌وقت مدیریت، سرمربی و بازیکن را با هم نداشته است. یعنی گاهی بازیکنان و مربیان خوبی در تیم بوده‌اند و استقلال مدیر نداشته، یا بازیکنان و مدیران کار خود را خوب انجام دادند و مربی بالای سر تیم نبوده است. به‌جز امکانات لازم برای یک مدعی قهرمانی، استقلال هیچ‌وقت همبستگی و هماهنگی لازم را نداشته تا انتظار قهرمانی داشته باشیم.

بازیکنان از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به پول‌شان برسند

وی درخصوص جدایی محمد نادری و احتمال تکرار این اتفاق برای سایر آبی‌پوشان تصریح کرد: اگر استقلال همه بازیکنان و مربیان فعلی خود را حفظ کند، باز هم مقابل الهلال و در فصل آینده مشکل خواهیم داشت؛ چه برسد به اینکه بازیکنان یکی یکی از تیم جدا می‌شوند و شرایط سایر آنها هم نامعلوم است. وقتی چیزی سر جایش نیست، نباید هیچ انتظاری داشته باشیم. شرایط فعلی استقلال سوهان روح هواداران شده و بسیاری از بازیکنان با صفحات هواداری، از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به پول خود برسند.

وضعیت استقلال خیلی بد است و هر کسی ساز خودش را می‌زند

پیشکسوت استقلال با انتقاد از شرایط این باشگاه اظهار داشت: وضعیت استقلال خیلی بد است و هر کسی ساز خودش را می‌زند. بازیکنان می‌خواهند از احساسات هواداران، به مبالغ مد نظر خود برسند و قهرمانی یا ناکامی تیم برای آنها مهم نیست. متأسفانه در این فوتبال فقط فیلم بازی می‌کنیم و به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازیم. رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ با این بزرگی، چنین حاشیه‌هایی ندارند. با این حال ما در فضای مجازی این بازیکنان را بزرگ کردیم و هیچ نتیجه‌ای هم برای ما ندارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی سایت اماراتی از تیم بعدی قایدی

مجیدی پاداش داد تا اگر تیم را رها کرد، بگوید همه تلاشش را کرده است

موسوی درخصوص اینکه مجیدی وظایف مدیران باشگاه از جمله پرداخت پاداش و مذاکره با بازیکنان را بر عهده گرفته است، خاطرنشان کرد: این پاداش از طریق دلسوزان و هواداران استقلال پرداخت می‌شود. مبلغ قرارداد بازیکنان در سال‌های اخیر اینقدر بالا بوده که نیازی به پنج میلیون تومان پاداش ندارند. فرهاد می‌خواست این پاداش‌ها را بدهد تا اگر تیم را رها کرد، بگوید همه تلاشش را کرده است. این پاداش‌ها یک زنگ خطر است که کسی آن را نمی‌فهمد. فرهاد می‌خواهد بگوید من همه کار کردم تا اگر رفت، راه برگشتی داشته باشد.

تیم فوتبال استقلال , فرهاد مجیدی ,

همه به فکر جیب خودشان هستند

وی با اشاره به انتقادات نسبت به فرهاد مجیدی در سال‌های گذشته بیان کرد: هواداران و مسئولان همیشه از مجیدی به‌خاطر اینکه تیم را رها کرده، گلایه کرده‌اند. به همین خاطر هم او یا خودش پاداش می‌دهد یا کاری می‌کند اسپانسرها پاداش بدهند. هواداران استقلال حدود هشت سال است که خیلی اذیت شده‌اند و تیم به یک قهرمانی یا نتایجی آبرومند در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد. با این حال همه به فکر جیب خودشان هستند و کسی کاری به احساسات هواداران ندارد.

مذاکره با بازیکنان به ضرر مجیدی تمام می‌شود

پیشکسوت استقلال در مورد مذاکره سرمربی این تیم با بازیکنان مد نظر خود گفت: مذاکره مربی با بازیکن باعث ایجاد حرف و حدیث می‌شود و کاری اشتباه است. مدیر باشگاه باید کارهای قرارداد را انجام دهد و خودش هم باید پاسخگو باشد. مذاکره با بازیکن و حرف و حدیث آن در آینده به ضرر خود سرمربی تمام خواهد شد.

یک استقلالی هنگام نتایج ضعیف، پیش از برکناری می‌رود

موسوی درخصوص اظهارات محمود فکری علیه کادر فنی استقلال و ادعای کم‌کاری آبی‌پوشان تصریح کرد: کسی که استقلال برای او مهم باشد، هنگام سرمربیگری تمام تلاش خود را می‌کند و زمانی که می‌بیند تیم نتیجه نمی‌گیرد، قبل از برکناری خودش می‌رود. چنین کسی استقلالی است. فکری از تیم جدا شده و باید بهترین‌ها را برای استقلال آرزو کند. این مسائل خانوادگی باید درون استقلال حل شود و فکری هم باید موضوع را با خود مجیدی در میان بگذارد؛ نه اینکه با رفیقان نه چندان دور خود بگو مگو کند و استقلال را به حاشیه ببرد.

همه پول خود را می‌گیرند اما این استقلال است که ضربه می‌خورد

وی با بیان اینکه فضای ایجاد شده بین مجیدی و فکری باعث شده همه از نقل‌وانتقالات دور شوند، اظهار داشت: این صحبت‌ها حالت بچه‌بازی پیدا کرده و این استقلال هیچ برنامه‌ریزی دقیقی ندارد. مگر می‌شود بازیکنان خودشان تمرین را تعطیل کنند یا مدیرعامل یک سال به تمرینات نیاید؟ مدیرعامل، مربیان و بازیکنان با کمی تأخیر تمام پول خود را می‌گیرند، اما این استقلال است که از لحاظ امتیازی عقب می‌افتد با قهرمان نشدن ضربه می‌خورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    2 0
    موسوی بتره درباره تبانی تو بازی جوبیلوایواتا بگه یا میخواد من بگم که تا پس گوشاش سرخ بشه و با تیره و طایفش جمع کنه بره. لمپن پفکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس