کد خبر 1258882
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش مشرق سید محسن دهنوی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: من پس از بررسی‌های بسیار و بر اساس تجربیاتم و مشورت با متخصصان و صاحب‌نظران، در کابینه‌ی پیشنهادیِ دولت سیزدهم نقاط قوتی را مشاهده می‌کنم که وظیفه‌ی خود می‌دانم آن‌ها را از هم‌ اکنون به مردم و نمایندگان‌شان اعلام نمایم. 

آقای رستم قاسمی مدیری است توانمند و امتحان‌ پس‌ داده که در شرایط تحریمی، کارآمدی کم‌ نظیری داشته است.

با آمدن او به وزارت راه و شهرسازی، ساخت ۱ میلیون مسکن در سال ممکن خواهد شد. 

همچنین حضور قاسمی در کابینه به اتخاذ رویکردهای صحیح فرا دستگاهی نیز کمک می‌کند.

نظر دهنوی درباره مزیت های رستم قاسمی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    4 2
    عالی
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    1 2
    تجربه ثابت کرده افرادی که بیشترین تخریب رو میشن بهترین کارایی و روحیه ضد فساد دارن . و بالعکس افرادی که بیشترین حمایت رو از افراد گوناگون میشن بیشترین باج رو به لابی های قدرت و ثروت دادن.
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
      0 0
      دقیقا به رستمی حمله می کنند در حالیکه ایشان در وزارت نفت مدیریت بسیار موفقی داشته و حتی مخالفانش هم می گویند که اهل نشستن پشت میز نیست و لذا برای کار بزرگی چون ساخت یک میلیون مسکن در سال باید فردکاری انتخاب کرد نه پشت میز نشین
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 1
    مشکل اصلی در کشور ما، عدم استفاده از خرد جمعی است (فارغ از تخلفات و قانون گریزی ها). به نظر اینجانب، وقت آن رسیده است مکانیزمی جامع نگر برای دخالت مستقیم نظرات تخصصی علمی در اقدامات هر سه قوه اجرا گردد. به نظر حقیر، بستر آن وجود دارد، فقط متولیان توانمند و معتقد، باید مدیریت آن را بدست گیرند. مراکز متعددی در سه قوه وجود دارند که به جای اینکه خودشان سرگرم پژوهش و تحقیق باشند (که وظیفه شان نیست) اتفاقا باید پل بین مراکز علمی با قوای سه گانه باشند و این نیاز به طرحی نو و افراد معتقد به موضوع دارد. امیدوارم مجلس، این مسیر را از وزرا مطالبه کند وگرنه کابینه های گذشته نشان داده که معیارهایی که این روزها رد و بدل میشود، صفر یا صد بودنشان هم تاثیر اساسی نداشت.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    3 1
    ده ها برابرش رو سعید محمد داشت. از همه مهمتر هم تخصص دانشگاهی این کار رو داشت و هم تجربه ی موفقیت آمیز رو. رستم برا کمک( فقط کمک ) به وزارت نفت و دور زدن تحریم ها میتونست خوب باشه.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    1 1
    عملکرد در نفت رو چجوری با مسکن مقایسه می کنی؟ چون متخصص دور زدن تحریم ها بود میدون زیاد می سازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس