کد خبر 1258748
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
مقاومت

یک از ژنرال‌های ارشد ارتش صهیونیستی نسبت به افزایش اقدامات ضد اسرائیلی در نوار غزه و کرانه باختری هشدار داد.

به گزارش مشرق، در حالی که گروه‌های مبارز فلسطینی نسبت به ادامه کارشکنی‌های اسرائیل در اجرای مفاد توافق آتش بس هشدار دادند، یک ژنرال اسرائیل به مسئولین این رژیم اعلام خطر کرد، تهدید گروه‌های فلسطینی را جدی بگیرند.

شبکه تلویزیون سراسری رژیم اسرائیل "کان" در گزارشی در این زمینه به نقل از این مسئول عالی‌رتبه ارتش اسرائیل که نامش را ذکر نکرد تاکید کرد: در صورت ادامه این روند توسط اسرائیل احتمال شدت گرفتن اقدامات ضد اسرائیلی نه تنها در نوار غزه بلکه در کرانه باختری وجود دارد.

این ژنرال ارتش اسرائیل با اذعان به شدت گرفتن تحرکات ضد اسرائیلی در کرانه باختری گفت فقط در دوره بعد از جنگ اخیر با نوار غزه (شمشیر قدس) بیش از ۴۰ فلسطینی در کرانه باختری کشته شده‌اند.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان از وقوع دست کم ۱۰ مورد آتش سوزی در مناطق اطراف نوار غزه خبر دادند.

روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی در این رابطه اذعان کرد با وجود آن که این اقدامات توسط بالن‌های آتش زا به وقوع نپیوسته است اما علت وقوع آن هنوز مشخص نیست.

در این بین یک روزنامه نگار اسرائیلی هم اعتراف کرد جنگ اخیر با نوار غزه اسرائیل را تا مرز نا امیدی کامل پیش برد.

دیوید شامیلوف در صفحه شخصی خود نوشت: گروه‌های فلسطینی به رهبر حماس در جنگ اخیر (شمشیر قدس) که در مه ۲۰۲۱ به وقوع پیوست با حملات موشکی شبانه خود علیه مناطق مختلف اسرائیلی نشین ما را تا مرز یاس و ناامیدی کامل پیش برد.

او تاکید کرد، حملات موشکی شبانه خواب را از چشم اسرائیلی‌ها ربود، ما شاهد یک جنگ خارق العاده‌ای بودیم که در آن یاس و ناامیدی را به چشم خود دیدیم.

گفتنی است در جنگ شمشیر قدس گروه‌های مقاومت در نوار غزه بیش از ۴ هزار فروند موشک به سوی مناطق اشغالی فلسطینی شلیک کردند که گنبد آهنین قادر به رهگیری بسیاری از آنها نبود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    وضعیت در فلسطین اشغالی ثبات سابق را دیگر ندارد و حکومت جدید . ظاهرا فکر میکنه با اقدامات علیه غزه . مانند تحریم غزه و ادامه دادن به سیاست قبل در قدس . از جمله یورش به مسجد الاقصی و تسخیر منازل مردم در شیخ جراح و باب العمود . میتونه با فشار بیشتر بر مبارزات مردم و مقاومت فلسطین تاثیر بگذارد و آنان را از اقداماتی . از دید اسرائیل ضد امنیتی . باز بدارد . در حالی که اوضاع بنفعش نیست و هر هنگام امکان . وضعیتی مثل دوران سیف القدس . حتی با شدت بالاتر مواجه شود .. میشه واقعا گفت که اسرائیل با دولتمردانی خام اداره میشود . که برای پوشش ضعف خود . به در و دیوار میزنند . با تهدید و افترا . جوریکه برای حامیان خود هم خسته کننده شده اند . و دوست داشته باشند زودتر از شرش خلاص شوند . از بس بخواسته . آنان . عمل کردند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس