کد خبر 1258288
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۹
.

در صورت وقوع هر گونه جنگی، قطعا پایان صهیونیست‌ها نتیجه آن خواهد بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد حسین‌فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: اراجیف‌گویی‌ سران صهیونیست بیشتر به بلوف شبیه است، چرا که صهیونیست‌ها سگ هار غربی‌ها و آمریکایی‌ها محسوب می‌شوند.

پس از تهدیدات وزیر جنگ اشغالگران صهیونیست، کارشناسان نظامی صهیونیست اذعان کردند نمی‌توانند علیه جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی کنند؛ رژیم اشغالگر قدس بسیار آسیب‌پذیر است و عناصر این رژیم و نظامیان آنها بشدت از مرگ در هراس هستند.

جنگ نظامی صهیونیست‌ها نابودی آنها را نزدیک‌تر می‌کند. شرایط به صورتی است که قطعا در چند سال آینده چیزی به نام صهیونیسم در عالم باقی نخواهد ماند. 25 سال که مقام معظم رهبری درباره نابودی صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند، در پاسخ به اظهارات آنها بوده است و در شرایط فعلی ممکن است این زمان به 10 سال آینده هم برسد.

اگر خطایی از سوی صهیونیست‌ها در حمله به ایران سر بزند، زمان زیادی طول نخواهد کشید که آنها از منطقه محو خواهند شد و قطعا این توانمندی و امکان و قدرت را داریم که جمهوری اسلامی آنها را با خاک یکسان کرده و زمین‌های‌شان را شخم بزند.

150 پایگاه از 700 پایگاه آمریکایی‌ها در منطقه در تیررس جمهوری اسلامی ایران است و قطعا موشک‌های ایران آنها را نابود خواهد کرد. تهدیدات صهیونیست‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی اصلا معنایی ندارد و ما اهمیتی به این موضوعات نمی‌دهیم این در حالی است که قطعا قبل از ورود نیروهای مسلح کشور ما به این جنگ، نیروهای مقاومت آنها را نابود خواهند کرد و صهیونیست‌ها به همین دلیل سراغ انصارالله یمن رفتند، چرا که می‌دانستند در صورت وقوع هر گونه جنگی با جمهوری اسلامی، یمنی‌ها هم با آنها درگیر خواهند شد؛ نیروهای یمنی اعلام آمادگی کردند در صورت وقوع هر گونه جنگ موشک‌های خود را به سمت صهیونیست‌ها نشانه بروند و فقط منتظر دستور هستند.

در صورت وقوع هر گونه جنگی، قطعا پایان صهیونیست‌ها نتیجه آن خواهد بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    25 سال که مقام معظم رهبری درباره نابودی صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند، در پاسخ به اظهارات آنها بوده است و در شرایط فعلی ممکن است این زمان به 10 سال آینده هم برسد
  • دانا IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    مرگ بر اسراییل
  • دانا IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    دقیقااااااااااااااااااا
  • مجید IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    دشمن را حتی در زمانی که بسیار ضعیف است دست کم نباید گرفت
  • غلام44 IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس