کد خبر 1258212
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
استقلال به دنبال جذب یک هافبک خارجی

باشگاه استقلال در نظر دارد با جذب یک هافبک بازی‌ساز خارجی، خط میانی تیمش را برای فصل آینده تقویت کند.

به گزارش مشرق، یکی از انتقاداتی که در سالهای اخیر به تیم استقلال می‌شد، فقدان یکی دو هافبک بازی‌ساز ۶ دانگ در ترکیب این تیم بود که این موضوع ضریب خلاقیت را در خط میانی آبی‌ها پایین آورده بود. فصل گذشته هم آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی به طور متناوب این وظیفه را بر عهده گرفته بودند. اما باز هم این تیم به یک هافبک بازی ساز دیگر احساس نیاز کرد.

از آنجایی که در لیگ برتر شاید بازیکنی با این ویژگی حضور نداشته باشد، استقلالی‌ها نیم نگاهی به جذب یک هافبک بازی ساز خارجی دارند تا این مشکل را در فصل بیست و یکم از پیش رو بردارند.

فرهاد مجیدی قصد دارد با ترمیم نقاط ضعف استقلال نه تنها تیمش را مدعی اول قهرمانی نمایند، بلکه از سد الهلال ثروتمند و تجهیز شده نیز در آسیا عبور کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    3 1
    سعی کنید حتماً هافبک خارجی بیاورید تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بسرعت انجام گیرد. استقلال که گور ندارد که کفن داشته باشد هافبک خارجی به چکارش می آید . فرهاد مجیدی اگر جام بگیر بود باهمین نفرات هم می توانست جام بگیرد . وقتی بازیکن طلبکار است و حرف نمی زند در زمان پنالتی زدن به آسمان می زند تا آسوده خاطر شود. به فکر پرداخت بدهی باشید بازیکن خارجی پیشکش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس