کد خبر 1257826
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

با شروع هر کسب‌وکاری حتماً به ذهنتان رسیده که وارد دنیای تبلیغات حرفه‌ای شوید و مشتری‌های بیشتری داشته باشید. بر خلاف چیزی که فکر می‌کنید یا شنیدید، تبلیغات از همان شروع کار نیاز به هزینه‌های گزاف ندارد و با قیمت‌های مناسب و بهتر هم می‌توان سراغ جذب مشتری رفت.

یکی از این روش‌ها، ارسال پیامک تبلیغاتیست و همین مورد هم باعث شده بسیاری از صاحبان کسب‌وکار موتور جستجوی گوگل را برای پیدا کردن پنل اس ام اس همراه اول یا ایرانسل زیرورو کنند. حالا ما هم می‌خواهیم به شما کمک کرده، مسیر انتخاب پنل و بازاریابی پیامکی را برایتان آسان‌تر کنیم.

آشنایی با سامانه پیامکی

اول از همه خوب است بدانید که اپراتور همراه اول و ایرانسل ارائه‌دهنده پنل‌های پیامکی نیستند و به عنوان اپراتور خطوط تلفن همراه فعالیت می‌کنند. در این میان برای اس ام اس مارکتینگ باید سراغ شرکت‌هایی بروید که پنل پیامکی ارائه می‎کنند، ابزارهای مختلف تبلیغاتی دارند و بانکی از شماره‌های جامع و به روز ایرانسل و همراه اول را به کابرانشان ارائه می‌دهند.

پنل‌های پیامکی با اینترنت کار می‌کنند و آنلاین هستند. کاربران هم با دسترسی به موبایل، لپتاپ و تبلت می‌توانند به راحتی از طریق نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به پنلشان دسترسی داشته باشند و شروع به ارسال پیامک کنند.

در ادامه فرایند ارسال پیامک تبلیغاتی ارسال پیامک از ملی پیامک را برایتان توضیح می‌دهم تا صفر تا صد اس ام اس مارکیتنگ را یاد بگیرید و دیگر نیازی به جستجو دربارۀ پنل همراه اول یا ایرانسل نداشته باشید.

دریافت فوری سامانه ارسال پیامک

اول از همه برای دریافت فوری پنل باید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا تیم پشتیبانی فروش با شما تماس بگیرد و در مورد انتخاب پنل راهنمایی‌تان کند.

ملی پیامک بر اساس نیاز کاربرانش 4 نوع پنل "پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری" را با بهترین تعرفه طراحی کرده است تا کاربران بتوانند با هر بودجۀ تبلیغاتی و البته هر برنامه بازاریابی، از اس ام اس مارکتینگ استفاده کنند و جذب حداکثری مشتری داشته باشند.

اما کاربر از سامانه ملی پیامک چه انتظاراتی دارد؟ بیایید تا مفصل به این سوال پاسخ دهم!

پنل اس ام همراه اول یا ایرانسل چیست؟

ارسال پیامک منطقه‌ای

اولین موردی که سامانه ارسال اس ام اس ملی پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد، ابزار ارسال منطقه‌ای است.

بدون شک هر کسب‌وکاری نیازمند تبلیغات محلیست و باید اول از همه در منطقه خودش شناخته شود تا در مسیر برندسازی قرار بگیرد. سامانه ملی پیامک این امکان را در اختیارتان قرار داده تا بتوانید برای 17 کلانشهر بزرگ از طریق نقشه، برای شهرستان‌ها از طریق کدپستی و برای مخاطبان ایرانسل ارسال پیامک از طریق دکل bts و بر اساس محل زندگی داشته باشید.

ارسال پیامک برای جامعۀ هدف

حتماً می‌دانید که برای تبلیغات جزئی و دقیق به جامعۀ مشتریان هدف نیاز دارید، یعنی باید بدانید که مشتریان شما دقیقاً چه کسانی هستند و بعد بتوانید برایشان پیامک تبلیغاتی بفرستید.

سامانه ملی پیامک این مسیر را از طریق بانک اصناف و مشاغل آسان کرده است تا در هر حوزه که کار می‌کنید، دقیقاً برای گروه شغلی مورد نظرتان مثلاً پزشکان، مهندسان یا وکلا پیامک ارسال کنید.

همچنین برای بانک شماره‌های ایرانسل هم بر اساس "آخرین به‌روزرسانی سال "1400 امکان ارسال پیامک بر اساس جنسیت را دارید و می‌توانید تبلیغات محصول یا خدماتتان را فقط برای کاربران خانم یا آقا ارسال کنید.

ابزارهای پیامکی مشتری‌مداری

بعد از جذب مشتری و فروش حداکثری، کسب‌وکار شما باید بتواند از طریق مشتری‌مداری و تعامل با خریداران سابق باشگاهی از مشتریان وفادارا داشته باشد و آن‌ها را به خرید مجدد ترغیب کند. حتماً شنیدید که متخصصان دنیای فروش و بازاریابی می‌گویند 40" درصد از فروش همیشگی شما وابسته به مشتریان سابق است" و باید این مورد را حسابی جدی بگیرید.

سامانه ملی پیامک با ابزارهایی مانند نظرسنجی (می‌تواند بعد از خرید، درباره کیفیت محصول باشد)، قرعه‌کشی پیامکی (برای ترغیب به خرید استفاده شود)، ارسال پیامک تشکر بعد خرید، ارسال پیام‌های مناسبتی مانند تبریک تولد و .... شرایط نگهداری و حفظ مشتری را برایتان فراهم کرده است تا در پایان فرایند خرید هم تعامل خوبی با مشتریانتان داشته باشید.

بازاریابی پیامکی را دست کم نگیرید!

در بین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل پیامکی، با اطمینان می‌گویم ملی پیامک بهترین و مناسب‌ترین تعرفه را دارد، که در لینک https://www.melipayamak.com/price قابل مشاهده است. همچنین، در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 9 شب تیم پشتیبانی آماده پاسخ‌گویی و مشاوره کاربران است. در روزهای تعطیل هم از 9 صب تا 5  عصر می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید.

ثبت‌نام فوری در سایت ملی پیامک

برای خرید سامانه پیامکی و شروع ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق صفحه اصلی سایت ملی پیامک یا به صورت تماس تلفنی برای دریافت پنل پیامکی درخواست دهید و در دنیای تبلیغات سنتی روش جدیدی از بازاریابی را برای افزایش فروش، درآمد و سود تجربه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس