کد خبر 1257569
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

آب عنصر اصلی حیات بر روی زمین است و بدون آن زندگی به هیچ عنوان ممکن نخواهد بود. با اینکه وجود و سلامت آب بسیار اهمیت دارد اما فعالیت و تجاوز بیش از حد انسان ها به طبیعت سبب شده انواع آلودگی ها به این ماده حیات بخش نفوذ کنند. آلودگی ها موجود در آب آنچنان زیاد هستند که سیستم ها تصفیه آب شهری نمیتواند تمامی آن ها را به طور مناسب از بین ببرد. در اینجا است که اهمیت دستگاه تصفیه آب مشخص میشود.

بهترین فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب در ایران

خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

شرکت های مختلف دستگاه های تصفیه آب متنوعی را تولید و عرضه میکنند. از جمله بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران میتوان به دستگاه تصفیه آب تایوانی اشاره کرد. خرید تصفیه آب اورجینال تحت لیسانس کشور تایوان درصد قابل توجه ایی را در جهان به خود اختصاص داده است. دستگاه های این کشور در ایران از طرفداران بسیاری برخوردار است و بیشتر فروشنده ها این دستگاه ها را برای خرید پیشنهاد میکنند.

دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارای برندهای مختلفی میباشد. از جمله برندهای معتبر در این زمینه میتوان به سافت واتر، آکوا، آکوا پرو و سی‌سی‌کا اشاره کرد. هرکدام از این برندها دارای دستگاه هایی با تعدا فیلترهای گوناگونی میباشند. به طور کلی دستگاه های تصفیه آب تایوانی شامل دستگاه های سه مرحله‌ای یا همان سه فیلتر تا حداکثر 8 مرحله‌ای هستند.

برای انتخاب هر کدام از برندهای مذکور و تعداد فیلترشان باید به وضعیت سلامت آب منطقه‌تان توجه کنید. در نواحی مرکزی و شمالی کشورمان سطح کیفیت آب نسبتا مناسب است که برای بهبود آن میتوان از دستگاه تصفیه آب با تعداد فیلتر پایین استفاده کرد. اما در نواحی جنوبی کشورمان کیفیت آب آنچنان بد است که گاهی اوقات به دلیل آلاینده های فراوان در آن به رنگ قهوه‌ای میشود. بهترین دستگاه تصفیه آب برای این مناطق دستگاه هایی با تعداد فیلتر بالا میباشد.

بهترین فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب در ایران

کالاهای تقلبی مدل دستگاه تصفیه آب تایوانی در بازار بسیار فراوان است. توصیه میشود در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به فروشگاه های قابل اعتماد و متخصص در این زمینه مراجعه نمایید. در ادامه به معرفی فروشگاه های اینترنتی فعال و معتبر در این زمینه میپردازیم:

پاک آب

شرکت پاک آب از مجموعه های معتبر ، متخصص و قدیمی در زمینه فروش دستگاه تصفیه آب، فیلتر تصفیه آب و قطعات تصفیه آب میباشد. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات توانسته همیشه رضایت و اعتماد مشتری را در کارنامه کاری درخشان خود با موفقیت به ثبت برساند. از جمله اهداف شرکت پاک آب ارائه خدمات با کیفیت همراه با کمترین هزینه ممکن بوده است. به همین دلیل نیز میباشد که این مجموعه از محبوبیت بالایی در میان مشتریان و سایر فروشگاه های اینترنتی برخوردار است.

شرکت پاک آب با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، خریدی آسان و ایمن را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این مجموعه توجه به سلامت افراد و محیط زیست را سرلوحه خود قرار داده است. شما میتوانید با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه از دستگاه تصفیه آب پاک آب بهره مند شوید. این مجموعه چه در ساعات اداری و چه در ساعات غیر اداری همواره آمادگی خدمت رسانی خود را در این زمینه اعلام کرده‌اند.

تلفن : 72179-021

غیر اداری : ۰۹۱۲۲۰۳۶۰۱۱

وب سایت : pak-ab.com

بهترین فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب در ایران

راد گستر نوین 

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین با فعالیت بیش از 10 سال توانسته سابقه درخشانی در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه هوا خانگی، انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب، فیلتر تصفیه هوا و تمامی قطعات و لوازم تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه هوا با نازلترین قیمت ها داشته باشد. این شرکت به منظور آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان، فروش به صورت نقدی و اقساطی همراه با گارانتی 1 ساله طلایی را در خدمات خود منظور کرده است.

تلفن : ۷۷۰۹۴۰۴۵-021

وب سایت : radgostarnovin.com

آسا

شرکت تصفیه آسا با داشتن بیش از 10 سال سابقه ارزشمند در زمینه زمینه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی به ارائه خدمات سلامت محور در رابطه با آب آشامیدنی در سراسر ایران پرداخته است. این شرکت همواره با ارئه خدمات ارزنده سعی در افزایش رضایتمندی مشتریان خود بوده است.

شرکت آسا با بهره گیری از کارشناسان فروش متخصص در رابطه با دستگاه های تصفیه کننده آب خانگی و چاه، به عرضه بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران پرداخته است.

تلفن : 77167717-021

وب سایت : tasfiyeasa.com

به آبی

شرکت به آبی از دیگر شرکت های فعال و معتبر در زمینه تصفیه آب میباشد که تاکنون توانسته پروژه های موفق و رضایت مشتریان را در کارنامه خود به ثبت برساند. این شرکت فعالیت خود را با سیاستی بر پایه ارائه دستگاه با کیفیت و اورجینال به دست مشتریان، در آذر سال 1397 با فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به صورت آنلاین آغاز نمود.

تلفن : 33752418-021

وب سایت : behabi.ir

آکوا اینترنشنال

شرکت آکوا اینترنشنال با داشتن سابقه ای درخشان در فروش و عرضه انواع دستگاه های تصفیه آب اورجینال، فیلتر تصفیه آب و سایر اقلام مرتبط با آن توانسته در بازه زمانی کم به موفقیت چشمگیری برسد. هدف اصلی این مجموعه ارائه خدمات باکیفیت و اورجینال با کمترین هزینه ممکن است.

کادر متخصص و با تجربه شرکت آکوا اینترنشنال تمامی خدمات حمل، نصب و تعویض دستگاه تصفیه آب را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش، با بالاترین کیفیت ممکن برای مشتریان عزیز به انجام میرسانند. شما میتوانید به سایت فروشگاهی آکوا اینترنشنال با آرامش و اطمینان کامل به خرید دستگاه تصفیه آّب، فیلتر تصفیه آب و لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب بپردازید. همچنین با ارتباط با مجموعه ما حتی در روزهای تعطیل ، با خدمات پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

تلفن : 72041-021

وب سایت : aqua.international

شیراز

گروه تخصصی تصفیه آب شیراز در سال 1393 فعالیت خود را در زمینه تصفیه آب آغاز کرد. این مجموعه با بکارگیری تمام قوای خود توانست در مدت زمان کوتاهی به موفقیت چشمگیری در سطح شیراز و کشور برسد. گروه تخصصی تصفیه آب شیراز با در هم آمیختن علم، تجربه و اصول اخلاقی در عرصه فعالیت ها و استفاده از عوامل و نیروهای تحصیلکرده توانسته همواره رضایت مشتریان خود را در سابقه کاری خود به ثبت برساند و به یکی از مجموعه های موفق تبدیل شود.

تلفن : 22228116-021

وب سایت : shiraz-tasfiye.ir

تصفیه سازان مهر

شرکت تصفیه سازان مهر با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تامین آب سالم و عاری از هرگونه میکروارگانیسم با هدف ارتقاء بهره‌وری صنایع و افزایش سلامت جامعه فعالیت داشته است. این مجموعه از زمان اولین درخواست تا راه اندازی کامل و در زمان بهره برداری در تمامی مراحل مشاوره خدمات و پشتیبانی و ارائه پیشنهادات فنی در کنار مشتریان خود خواهد ماند.

ارائه بهترین خدمات تصفیه آب همراه با گارانتی از مارموریت های اصلی شرکت تصفیه سازان مهر بوده است.

تلفن : 77245202-021

وب سایت : fardco.com

آبین

شرکت تصفیه آب آبین در طی همکاری با معتبرترین واردکننده‌ها و سازندگان توانسته تجربه دلپذیر و رضایتمندی را برای مشتریان خود ایجاد کند. این شرکت با حذف واصطه ها و توجه به اهمیت قیمت گذاری همواره تلاش کرده تا پایین ترین قیمت ها را به همراه بالاترین کیفیت خدمات ارائه نماید.

تلفن : 22228116-021

وب سایت : abin.ir


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس