کد خبر 1257479
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۰

امروز سهامداران شرکت‌های رینگ سازی مشهد و پارس الکتریک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیرپاستوریزه پگاه گیلان، پتروشیمی ارومیه و فولاد هرمزگان جنوب در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۰هزار و ۷۷۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۸۴هزار و ۵۸۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۱۴۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۸۷۷میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۰۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع کاشی و سرامیک سینا، رینگ سازی مشهد و پارس الکتریک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های خوراک دام پارس، کابل البرز و معدنی دماوند افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۶میلیارد و ۲۱۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۶هزار و ۲۷۷میلیارد تومان در ۵۵۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۲۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۲۱۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیرپاستوریزه پگاه گیلان، پتروشیمی ارومیه و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های مجتمع تولید گوشت ماهان، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و داروسازی تولید دارو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس