ویژه ها

جریان اصلاح طلب این روزها برای دیده نشدن کارنامه غیرقابل دفاع خود در شهرداری و شورای شهر تهران، هیاهو به راه انداخته است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

******

** زیباکلام: باید به حال تهران با مدیریت اصولگرایان گریست

«صادق زیباکلام» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان در پاسخ به این سوال که «در صورت تایید شهردار شدن زاکانی چه سرنوشتی برای تهران متصور هستید؟ آیا تصور روزهای خوب و شیرین دارید؟» گفت:«نه متاسفانه. آقای زاکانی که جای خود دارند، آقای قالیباف هم که اصولگراست و به اندازه زاکانی تند نیست، در طی 12 سال ریاست در شهرداری تهران مسائل زیادی برای پایتخت رقم خورد...باید به حال تهران با مدیریت اصولگرایان گریست».

زیباکلام در بخش دیگری از این مصاحبه گفت:«ما با شناختی که از آقای زاکانی داریم به‌خوبی می‌دانیم که او افرادی را منصوب می‌کند که از لحاظ ایدئولوژی نزدیک به خودش باشند...اگر فردی بیاید و به آقای زاکانی پیشنهاد طرحی را بدهد که مثلا در پارک‌ها محلی برای خطابه و ارشاد مردم ایجاد کنیم یا مکانی را مانند تریبون درست کنیم تا افراد ژست تربیون بگیرند و مردم را هدایت کنند!. آقای‌زاکانی این پیشنهاد را سریعا به عنوان یک طرح خیلی جالب مورد استقبال قرار می‌دهد و آن را به بعد موکول نمی‌کند».

زیباکلام: باید به حال تهران گریست!/ رئیسی با کنارگذاشتن خواسته‌های حداکثری مستقیم با آمریکا مذاکره کند

آقای زیباکلام در مصاحبه مذکور تاکید کرده است که باید به حال تهران با مدیریت اصولگرایان گریست. این ادعا در حالی است که براساس گزارش های رسمی، حدود نیمی از بزرگراه های تهران از جمله اتوبان(شمال به جنوب)  امام علی(ع) و اتوبان شهید زین الدین و... که همگی در مجموع معادل ۲۳۱ کیلومتر بوده در دوره شهرداری قالیباف احداث شد. در دوره قالیباف، بالغ بر ۲۴ کیلومتر تونل در تهران ساخته شد.

ساخت بالغ بر هزار بوستان، ایجاد سامانه خدمات دهی به معلولان و جانبازان،   ۳۸ هزار هکتار جنگل‌کاری در قالب کمربند سبز پیرامون تهران، تخفیف ۱۰۰ درصدی در نوسازی و ترمیم بافت فرسوده در تهران، افزایش ۸۰ درصدی ایستگاه های آتش نشانی، تجهیز ۳۵۴ محله تهران به خانه سلامت، شتاب ۵ برابری خدمات در جنوب شهر نسبت به شمال شهر، خرید و نوسازی بالغ بر ۳ هزار اتوبوس، افزایش بالغ بر هزارتایی تعداد واگن ها در مترو، افزایش ۴ برابری خطوط مترو پایتخت و...تنها بخشی از مصادیق مدیریت جهادی قالیباف در شهرداری تهران است.

به نظر شما، به واسطه کارنامه قالیباف در شهرداری، باید به حال تهران گریست؟!

جریان اصلاح طلب این روزها برای دیده نشدن کارنامه غیرقابل دفاع خود در شهرداری و شورای شهر تهران، هیاهو به راه انداخته است.

«محسن هاشمی» رئیس شورای شهر پنجم تهران- تیر ۹۹- در مصاحبه با روزنامه شرق با اشاره به کارنامه اصلاح طلبان در شهرداری تهران گفته بود: «شما مسئله توسعه مترو را در نظر بگیرید. دستگاه‌های حفار مدرنی که برای کندن تونل‌های مترو و ساخت سازه تونل در دوره گذشته از سوی خودم تأمین و به کشور وارد شده بود، الان سه سال است که بی‌کار افتاده و در این سه سال حتی یک کیلومتر مترو در تهران ساخته نشده است؛ درحالی‌که اصولا ساخت تونل مترو بسیار کم‌هزینه است و مشکل مالی یا اجرائی ندارد و می‌توان اعتبار آن را از طریق بودجه غیرنقد تأمین کرد. اگر این دستگاه‌ها در سه سال گذشته فعالیت می‌کردند، الان سه خط جدید مترو داشتیم یا در حوزه تکمیل و راه‌اندازی ایستگاه‌ها هم با وجود آنکه هزینه سنگینی نداشت و قرار بود ماهانه یک ایستگاه مترو افتتاح شود، متوسط هر سه ماه یک بار هم شاهد افتتاح ایستگاه مترو نیستیم».

هاشمی- تیر 1400- در مصاحبه با روزنامه ایران گفته بود:«سیستم حمل‌ونقل عمومی یکی ازنقاط ضعف این دوره مدیریت شهری بود که نتوانستیم طبق برنامه به تجهیز اتوبوسرانی و مترو بپردازیم...تعداد اتوبوس‌های تهران در حال حاضر حدود نصف میزان پیش‌بینی شده در برنامه است و این تعداد موجود هم اکثراً فرسوده شده‌اند، در مترو نیز با وجود بهره‌برداری از سه خط در سال‌های اخیر واگن و تجهیزات لازم برای این خطوط تأمین نشده و در واقع متروی تهران با نصف ظرفیت خود کار می‌کند».

وی در ادامه تصریح کرد:«اینکه ثبات در مدیریت در کارآمدی و موفقیت تأثیری بسزا دارد قابل انکار نیست و سه بار تغییر شهردار در این دوره موجب بروز بی‌ثباتی شد».

شورای شهر پنجم تهران(که همگی اصلاح طلب بودند) در دوره فعالیت خود سه شهردار عوض کرد! اولین شهردار «محمد علی نجفی» بود که با سوءمدیریت کنار رفت و چندی بعد همسر دوم خود را با سلاح غیرمجاز به قتل رساند. دومین شهردار «محمد علی افشانی» بود که باز هم به دلیل سوءمدیریت و اجرای قانون بازنشستگی کنار رفت. شهردار سوم نیز «پیروز حناچی» است که به هیچ عنوان نتوانست کارنامه قابل قبولی ارائه کند.

لازم به ذکر است که «لیست جمهور» - لیست امید سابق- علیرغم حمایت ویژه خاتمی و پشتیبانی گسترده احزاب و رسانه های اصلاح طلب، ۲۱ بر صفر در انتخابات شورای شهر ششم تهران باخت.

مردم در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران، اصلاح طلبان را اخراج کردند. این تصمیم به این دلیل بود که این طیف به هیچ عنوان به مطالبات مردم رسیدگی نکرده و صرفا مشغول امور حزبی و سیاسی بود، به گونه ای که کارشناسان عنوان «شورای اسم و فامیل» را برای شورای شهر اصلاح طلب پنجم تهران انتخاب کردند.

** رئیسی با کنارگذاشتن خواسته های حداکثری مستقیم با آمریکا مذاکره کند

«علی مطهری» نماینده سابق مجلس در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت:«دولت دوازدهم مذاکرات وین را به نقطه نسبتا مطلوبی رساند و ادامه راه را به دولت جدید سپرد».

همچنین روزنامه آرمان در مطلبی به قلم «جاوید قربان اوغلی» دیپلمات سابق نوشت:«بهتر این است که نخست، ایران ابتکار را به دست بگیرد و مذاکراتی که الان با واسطه در حال انجام شدن است را تبدیل به مذاکره مستقیم با آمریکا کند، چون نیازی به واسطه‌گری و بردن و آوردن حرف‌ها نیست. دوم اینکه طرفین خواسته‌های حداکثری که مانع توافق برجام می‌شود را کنار بگذارند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«لغو تمام تحریم‌ها عملا نه امکان‌پذیر است و نه آقای بایدن می‌تواند چنین کاری کند. موضوع تضمین گرفتن از دولت آمریکا هم که دیگر از برجام خارج نشود، در صورتی برای آمریکا شدنی است که برجام تبدیل به یک معاهده شود. امری که نیازمند تصویب کنگره است که باتوجه به تعداد موافقان و مخالفان تقریبا امکان‌پذیرنیست و با فرمان ریاست‌جمهوری هم نشدنی است».

زیباکلام: باید به حال تهران گریست!/ رئیسی با کنارگذاشتن خواسته‌های حداکثری مستقیم با آمریکا مذاکره کند

برخی فعالین و رسانه های اصلاح طلب رسما به تریبون کاخ سفید در ایران تبدیل شده اند. این طیف یکروز با هدف بزک برجام و عبور از سد افکارعمومی، تیتر «امضای کری تضمین است؛ اطمینان تهران از اجرای برجام» را در صفحه اول منتشر می کنند و روز دیگر مدعی می شوند که خواسته حداکثری نداشته باشید و اصلا به فکر اخذ تضمین از آمریکا نباشید که شدنی نیست.

متاسفانه بخش قابل توجهی از جریان اصلاح طلب هیچگاه دولت آمریکا را مورد مواخذه قرار نداده و اقدامات زورگویانه و غارتگرانه این دولت را عادی جلوه می دهند. بر همین اساس همواره توپخانه خود را علیه ایران نشانه گرفته و جمهوری اسلامی ایران را مقصر جلوه می دهد.

یک سوال؛ آیا مشکل برجام، عدم مذاکره مستقیم ایران و آمریکاست؟! اگر اینطور بود که باید در همان دولت اوباما به واسطه تماس تلفنی روسای جمهور دو کشور و پیاده روی دو نفره ظریف و کری و دیدارهای دوجانبه این دو، تمام تحریم ها بالمره لغو می شد و نه تعلیق، پس چرا دولت اوباما تحریم ها را لغو نکرد؟!

مشکل برجام، متن بسیار ضعیف آن و بی عملی دولت روحانی در اجرای 28 شرط ابلاغی و عهدشکنی آمریکاست.

تجربه ثابت کرده است که آمریکا و تروئیکای اروپا فقط زبان زور را می فهمند. راه حل، بکارگیری دیپلماسی مقتدرانه است، رویکردی که در دولت تدبیر و امید مورد غفلت قرار گرفت و خسارت های هنگفتی به کشور تحمیل کرد.

** پروژه اصلاح طلبان برای اختلاف افکنی میان جریان انقلابی

روزنامه شرق در مطلبی نوشت:«رئیسی در ایام تبلیغات انتخاباتی هم بارها گفته بود که مستقل وارد انتخابات شده است؛ نه اصلاح‌طلب است، نه اصولگرا و نه وابسته به هیچ جریان دیگری. شاید همین موضع رئیسی باشد که طیف‌هایی از اصولگرایان را به هول‌وولا انداخته است که مبادا رئیسی به سمت اصولگرایان معتدل یا حتی به سمت بخش‌هایی از اصلاح‌طلبان میانه‌رو گرایش پیدا کند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«یکی از چالش‌های نیروهای رادیکال اصولگرایان با رئیسی مسئله برجام است؛ رئیسی می‌گوید از هر طرح دیپلماتیک برای رفع تحریم‌ها استقبال می‌کند و گفته است که اگر غربی‌ها به تعهدات خود بازگردند، ایران هم در برجام می‌ماند که چنین سخنانی تعارض کامل با رویکرد نیروهایی دارد که سال‌هاست با اصل برجام و با اصل مذاکره مخالف‌اند. حالا به نظر می‌رسد که برای آنها رئیسی هم راضی‌کننده نباشد و شاید ایشان درپی رئیس‌جمهوری «انقلابی‌تر» بودند اما به دلیل آنکه رئیسی مورد اجماع قرار گرفت، دستِ‌کم در مقطع کنونی چندان دستشان برای انتقاد به رئیسی باز نیست».

زیباکلام: باید به حال تهران گریست!/ رئیسی با کنارگذاشتن خواسته‌های حداکثری مستقیم با آمریکا مذاکره کند

اصلاح طلبان هیچگاه به مطالبات و مشکلات مردم اهمیت نمی دهند. حالا می خواهد دولت روحانی بر سر کار باشد، یا دولت رئیسی. اگر دولت روحانی سر کار باشد، دولتمردان را به فرافکنی و جنجال سازی تشویق می کنند و اگر دولت رئیسی سر کار باشد، در تکاپوی اختلاف افکنی در اردوگاه جناح مقابل هستند.

آقای رئیسی صراحتا نظر خود را درباره برجام اعلام کرده و این دیدگاه به هیچ عنوان مصداق میانه روی نیست، بلکه نماد تفکر انقلابی و دیپلماسی عزتمندانه است. رئیسی در همین رابطه گفته است:«دنیا باید بداند که سیاست خارجی دولت ما از برجام شروع نمی‌شود، به برجام هم محدود نخواهد شد...وضعیت اقتصادی و شرایط مردم را به این مذاکرات گره نخواهیم زد و اجازه نخواهیم داد به نحوی مذاکره برای مذاکره باشد، اجازه نخواهیم داد مذاکرات فرسایشی شکل بگیرد. بلکه هر نشستی باید همراه با نتیجه باشد».

جریان انقلابی و مخالفان برجام هیچگاه مخالف مذاکره و توافق نبوده اند، بلکه با امتیازدهی یکطرفه و اعتماد بلاوجه به آمریکا و اروپا مخالف بوده و هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 144
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    به حال مملکت باید گریست بخاطر وجود زیباکلام و امثالش
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      56 13
      دقیقاااااا
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      50 11
      به حال زیباکلام زشت گفتار باید گریست که هر روز بیشتر غرق در انحراف میشه با این حرفها و نظراتش. آخرت خودش رو بخاطر دنیای یک عده، یک حزب و ... خراب میکنه
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      33 8
      تو این شرایط مردم احتیاج به روحیه دارند، اگر ایشان بلد نیستند روحیه بدند، بلد هستند که سکوت کنند.
    • عبدالله مومن IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      19 3
      اگر قوه قضاییه. یک حسابرسی ای از هاپولی کردن اموال اهدایی مردم به زلزله زدگان کرمانشاه توسط زیباکلام می کرد. چنان سکته ای می کرد که دیگر نتواند چنین بلبل زبانی های رایگانی بکند.
    • محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      9 1
      اخه در مورد کسی که هنوز شروع به کار نکرده چجوری نظر میدی زشت کلام برو در مورد کسی که کارش تموم شده نظر بده و لیست کارای که کرده رو نشون بده یعنی چیزی به عنوان مغز در میان هست که بشینه یه کم فکر کنه ببینه چی میگه
    • باقر IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      1 1
      سلام: به نظرم هنوز خیلی زود است که در مورد کارنامه ی اصوگرایان در مملکت داری قضاوت کرد .بشرطی که صدا و سیما با تبلیغات هر چیزی را برعکس نشان ندهد!!!!!.(هم برای اصلاح طلبان و هم اصول گرایان)
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    83 20
    ساکت باش زشت کلام دروغگو
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      17 1
      چه خوب گفته بود آن کس که گفت هرکس در بلاهت زیباکلام تردید دارد در حماقت خودش یقین داشته باشد!
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      9 1
      عدم تایید یک شخص توسط زیباکلام شدیدآ غربزده، نشانه درستکاری و مفید بودن اون شخص است. ممنون از جناب آقای زیبا کلام
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    77 20
    باید به حال مملکتی که توی... استاد دانشگاهش باشی گریست!!!
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    61 17
    خدایا توبه، این زیبا کلام هنوز داره حرف می زنه باز !؟
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      6 2
      یک شهروند غربی را در تهران شهردار کنید! زیباکلام برایش نامه فدایت شوم خواهد نوشت! طوری که لیلی و مجنون به آن نامه غبطه خورند
  • DE ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    53 17
    باز این ... نفس کشید؟ پس نیویورک خوبه که هر گوشه اش از ... هم کثیف تره؟ تورا به خدا سیاستمدارهای توییتری را ببینید.
    • رضا IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      25 12
      فرنگى ها ذاتاً عوضی اند كى با ما خوب بودند كه الآن باشند ؟! خيرشون هم هيچگاه به ايران نرسيده و اين نگرانى هست كه در بردن و آوردن حرف ها امانت رو رعايت نكنند. بهتره خودمون مستقيم با امريكا سنگ هامونو وابكنيم ،
  • مسعود IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    46 14
    سلام صادق جان حالا حالاها باید به واسطه حمایت های جنابتان از دولت افسادطلبان به حال کشور بگریستیم هی بگریستیم هی بگریستیم ...
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    44 13
    مثل همیشه مرد ... آمریکا پرست وارد میشود....
  • روح الله IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    51 16
    اصلاحات خطرناکترین تهدید برای ماهیت انقلاب بوده و هست
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      29 11
      افسادات
    • سوهان روح اصلاحات IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      8 1
      البته اینها مدعیان اصلاحات هستن، جریان مرموز سیاسی که همیشه در خدمت منافع دشمنان قسم خورده اسلام و ایران بوده و هستند
  • اصولی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    43 13
    زیبا کلام جان........... دیگه زمان گریه امثال تو فرا رسیده است .... تا کی زمان زندان رفتنتان فرا برسد ...... عباس آقای آخوندی چه خبر ؟
  • کیکاووس IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    41 15
    ساکت باش
    • فاطمه IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      39 14
      بجای خزیدن به گوشه ای و خفه شدن بخاطر گند کاری های روحانی وطرفداراتش، داره فرار رو به جلو میکنه، زشت کلام ا، روش که رو نیست، سنگ پای قزوینه..
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    26 7
    پادوهای داخلي دشمن (اصلاحات )کم کم بايد این خائنین رامجازات بشوند
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    41 14
    اینو از دانشگاه بندازین آبدار خونه .
    • حیدر صالح IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      24 6
      حیف چایی که این فرد دم کنه و قند
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    17 5
    با اینهمه مفتخوری بجای اینکه لباس رزم بپوشه وبا استکبار ونوع های اشغالگر وظالم گاوشیرده اش بجنگه،از ترس داراییها وانباشت اموال دریافتهای نجومی یک مملکتی را میخواد بازهم بیاندازه دردام تله برجام و وابستگی.‌‌ وغارت وبتن وپلمپ کردن پیشرفتهای وعام و‌‌..
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    29 10
    نظرت راجع به شهردار قاتلتان چیه
  • BE ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    24 12
    اینم که فقط بلده بناله ، اگر یکبار یک حرف امید بخش از دهان این انسان خارج میشد ، جل الخالق
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    14 5
    باید بخاطر ارادت یه استاد دانشگاهی مثل ی زیبا کلام به پرچم امریکا و اسرائیل و تلاش برای پا نگذاشتن روی این پرچم ها بحال مملکت و وزارت علومش گریست که اجازه تدریس به همچین استادی تو دانشگاههای کشور دادند
  • BE ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    14 11
    زنده باد مرد عنکبوتی
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    7 5
    بدهای اسلاحتلب به ... برگردید
  • امیر IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    26 10
    زشت کلام پررو
  • دبیر تاریخ،برادر شهید ،رزمنده IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    21 5
    هرجا متحد شدیم،یکدست شدیم،،،موفق شدیم دست بدست هم دهیم به مهر،،، میهن خویش را کنیم آباد
  • پیر فرزانه IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    10 16
    تا جایی که من در نوبنیاد بودم احداث اتوبانهای ذکر شده علی الخصوص امام علی زمان خاتمی بود وتکمیل ان زمان دکتر قالی باف حداقل به تاریخ شروع پروزه دقت کنیم
    • ناشناس IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      3 1
      ببینید کارهای شهرداری را هم میتوانید بنام اصلاحطلبان ثبت بکنید مردم تهران هنوز دارند نفس میکشند قرن عوض نشده مردم همه میدانند که اتوبانها بدست قالباف ساخته شده خودتان فراموشکارید فکر میکنید مردم هم مثل شما هستند خجالت هم خوب چیزی هست ای کاش همه شهرداران ما مثل قالیباف به تهران خدمت میکردند
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    31 15
    باید به حال ایران گریست که نخبش تویی زیبا کلام
  • هامان IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    32 12
    چقدر تو وقیحی آخه !؟
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    13 4
    دیگه کی زیباکلام روقبول داره که حرفش مهم باشه.بایدبرای علی مطهری تاسف خوردکه وقتی همه حتی افرادی که زیادکاری به سیاست بازیهاندارن به این نتیجه رسیدن که مذاکرات مجدد عملادرایستگاه اول متوقف شده،ایشون میگن دولت دوازدهم مذاکرات روبه جای خوبی رسوندوبه رئیسی تحویل داد.دروغ ازهمه زشته چون گناه کبیرس ولی ازپسران شهداخصوصاپسرشهیدمطهری قبیحتر
  • محمد IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    30 11
    زیبا کلام همونیه که میگفت انرژی هسته ای میخوایم چیکار!!!
  • FR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    19 9
    این اصلاح طلبها واقعا با خودشان هم تکلیفشان معلوم نیست ... بنظرم اگر فرضا امریکا تسلیم ایران هم بشود اینها مخالفت کنند !
  • FR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    18 9
    زیبا کلام فعلا بحال اسراییل در واقع گریه ش گرفته ... وگرنه اینکه در پارک احیاناً کسی بخواد مردم را هدایت کنه ؟! خب چه ربطی به گریه کردن داره ؟
  • BS IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    19 10
    روحانی به حرفای امثال تو گوش کرد که الان حال و روزمون اینه
  • حامد IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    25 9
    زیبا کلام هنوز زنده ای؟اتفاقا معلومه انتخاب زاکانی کاملا درست و دقیق بوده که تو و امثالهم به گریه افتادید. هنوز اول راهه
  • دلسوز IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    23 8
    کسی که به حالش باید گریست خود شما هستید جناب زیبا کلام
  • کاوشگر فضایی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    25 8
    زیبا کلام چه خبر از ۴ میلیارد تومن پول زلزله زده ها ؟
  • ابوالفضل IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    11 4
    تو اگر گریه کردن بلد بودی تو این هشت سال که مردم از آقایانی که به آنها میبالیدی و گریه مردم را در آوردن و امتحان پس دادند اشکت را می دیدیم .پس خواهشاً ساکت شو .
  • عارف IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    13 8
    فقط از یه شمر صفت میتوان انتظار داشت چنین تیتری برای محرم انتخاب نماید.
  • علی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    11 23
    اصولگرایان سانسورچی
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      21 8
      اصلاح طلب وطن فروش
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    11 3
    واقعا درست تحلیل کردین احسنت
  • محمدایوب IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    8 6
    .... حیف حیف تورو باید ...
  • مراحم IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    16 7
    اول عبدی حالام علی مطهری بعدی کیه؟ آقایون مذاکره مذاکره تا نابودی کشور به جان خودم مذاکره بدون شرط عین حماقته ( با عرض معذرت) اونم با همچین طرف بدعهدی . به پیر به پیغمبر پیشرفت بی مذاکره هم امکان پذیره چرا از ژاپن یک ذره یاد نمی گیرید تاریخ نشون داده مذاکره با آمریکا و اعتماد بهش آخرش چندین سال عقب موندن و به فنا رفتن اقتصاد و... یا در بدترین حالت جنگه مخصوصا برای کشوری مثل ایران که تا دلت بخواد دشمن خونی داره از یه ور اسرائیل که منتظر یه اشتباه کوچیکه تا بریزه تو ایران و گوشت مردم رو به نیش بکشه از یه طرف خود آمریکاست که بدش نمیاد ایران رو از نقشه محو کنه انگلیس و سایر آقایون اراذل و اوباش هم که هستن برای کشوری با شرایط ما تنها راه نجات و پیشرفت اتکا به داخل و توان داخلی و استفاده از نخبگان ولاغیر . مذاکره برای ایران یعنی خودکشی محض اونم وقتی تفکر برخی اینه که بریم سر موشکی یعنی ابزار قدرت مون مذاکره کنیم اونم بدون شرط یا به عبارت دیگه تفنگت رو بندازی زمین و به گرگ درنده بگی بیا بریم مذاکره کنیم من تفنگم رو میزارم تو هم منو نخور همین قدر مسخره مذاکره سر اصلی ترین بازوی کشور که باعث وحشت استکباره نتها نتیجه اش جنگ خواهد بود و ایجاد یک لیبی جدید در غرب آسیا حتی بدتر ...
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    18 2
    تو رو خدا به فکر مردم باشید . مردم از شما بهتر میبینند و بهتر قضاوت می کنند
  • حسین IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    17 10
    بدبختی حکومت سی ساله غرب گدایان اصلاح طلب وامثال زیباکلام را بایدرییس جمهوری مثل رئیسی وقالیباف وزاکانی وامثال آن درحداقل 10 سال جمع کنند
  • US ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    10 1
    نه افراط نه تفریط
  • یهودی شناس IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    23 6
    لعنت بر جاسوسان غرب در ایران
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    15 4
    باید به حال دانشگاهی گریست که تو استادش باشی
  • دکتر امیر IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    13 7
    قالیباف بهترین مدیر اجرایی است .چند سطر بالاتر گفته همین زیبا کلام است در سال 94
  • DE ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    14 5
    تهران باید به حال زیبا کلام بگرید. بلاهت و جهالت بیجا کلام خود به اندازه هالیوود داستان دارد.
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    3 4
    پروتكل بى پروتكل عالى بود
  • سیف IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    14 5
    خجالت بکش مردک، دست پیش گرفتی پس نیفتی؟! کدوم احمقی بود از دولت پیر و خسته و فرتوت دفاع میکرد؟!!
  • حمید IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    9 3
    بدتر از ص ز خودشـه
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    11 4
    باید بحال غربگداهای وطن فروش گریست .
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    15 4
    به قول سروش: صادق زيبا كلام نه صداقت دارد ونه كلامش زيباست!!!!
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    10 4
    دولتتون تموم شد. تو هم برو پی کار خودت.
  • حامد IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    10 4
    به این زن اخراج شده از شورای شهر بگویید قانون شما را در هفت تیر کشی و همسر کشی شهردارتان دیدیم. شما دم از قانون نزنید.
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    10 4
    همين كه سران إفساد با دكتر زاكاني مخالفند معلومه كه تير شوراي تهران درست به هدف خورده است.اين فرقه از موفقيت زاكاني ومقايسه او با مديريت اصلاح طلبان به شدت نگرانند
  • حرف حساب IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    10 4
    بس کن زیبا جان با اون رییس جمهور اعتدالگرای خانه خراب کنتون
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    10 4
    به حال كشور ،دانشگاه تهران وعلوم سياسي بايد گريست كه چنين فردی استاد آنست
  • مرد میدان IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    12 4
    به حال خودت گریه کن
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    10 4
    جناب زيبا كلام! شش ميليارد تومان كمك به زلزله زدگان كرمانشاه را چه كردي!!!!!؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    10 4
    باید عزیز دل به چرت و پرت شما باید گریست
  • کارشناس ارشد تبلیغات IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    9 4
    آقای زیباکلام در کجای دنیا فردی راس کار آمده و افردی با عقاید مخالف در کنار خود به کار گرفته؟ ترامپ که شما شیفته او بودید اوایل دولت خود افراد مخالف خود را چندین با عزل و نصب کرد. بایدن هم همینطور. . لذا آقای زاکانی هم باید افرادی را منصوب کند که از لحاظ ایدئولوژی نزدیک به خودش باشند..
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    9 4
    آقای بدکلام فراموش کرده که دوستانش فقط بلد بودند اسم خیابان عوض کردند اما چشم آقای بدکلام کور شود که کار جهادی مرد جهاد را در دوران شهرداری نمیبیند
  • علی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    6 4
    این آقا هروقت نطق مکنه فقط آیه یاس می خونه استاد دانشگاه که توباشی باید به حال این مملکت گریست لاقل یه ذره انصاف داشته باش کارهای قالیباف وکارهای هم قطارهای تو رادیدم سنگ قزوین پیش تو یکی کم میاره
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    6 4
    بحال آن دانشگاهی باید گریست که توی زیبا کلام بی عقل عضو هیئت علمی اش هستی
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    3 10
    نگران نباش زیبا کلام. کار خداست که اصول گرایان صاحب قدرت بشند. شش ماه تا یک سال وقت دارند وگرنه بدتر از اصلاح طلبها رسوا میشند و همشون میرند پی کارشون
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      7 2
      شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    6 4
    زشت کلام برو به ...
  • رضا IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    8 5
    بابا یه کم به فکرمردم بدبخت هم باشید
  • جاویدایران NL ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    5 2
    ز.ک. که کلاً وطن فروشه و ارزش براش قائل نیستم اما درعین حال یه توصیه دوستانه هم برای محافظه کاران ایران دارم اونم اینکه خداییش کارایی هم نکنید که بهانه به دست ز.ک. های وطن فروش بدید، وطن پرست ها محافظه کاران و اصولگرایان هستن اما گاهی بعضی کارهای احساسی و نادرست باعث میشه زیباکلام ها سو استفاده کنن. من مدیریت قالیباف رو در شهرداری تهران خیلی میپسندیدم، تهران رو از این رو به اون رو کرده بود و بسیار آبادانی ایجادکرده بود. یه موضوع دیگه هم اینکه چرا مجوز ساخت برج های تمام شیشه ای داده نمیشه؟ در تهران برای یک منطقه خاص ما نیاز به این داریم که حدود ۵۰ تا ۱۰۰ برج شیشه ای مرتفع ساخته بشه، این مدرن بودن رو نشون میده، یادتون باشه عقل مردم توی چشمشونه، با ساختن چنین منطقه ای پیشرفت رو به نمایش بذارید، دریک منطقه شیک بصورت متمرکز حدود ۱۰۰ تا برج تمام شیشه ای لازم هست، حتماً فکر کنید دربارش، زرنگ باشید، خیلی مسائل با چشم انجام میشه. در چندشهر بزرگ ایران هم چنین منطقه ای باید درنظر گرفته بشه، ازجمله در مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز.
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    7 2
    این ... کلام حرف نزنه میگن لال شده .
  • نیما IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    8 3
    سلام چندنفر درکشور ما هیچ هنری غیراز نق زدن ندارند به خصوص زمانی که فکر می کنند دیده نمی شوند،که آقایان علی مطهری،زیباکلام،مهاجری و........از این گروه هستند .پیشنهاد می دهم تعدادی میز وصندلی به افراد مذکور واگذار کنید تا در دنیای خیالی خود حکومتی تشکیل و هرکدام سمتی را به عهده بگیرند .
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    7 4
    این زیبا کلام اگر اعتقادی در وجود دارد فردای قیامت چه جوابی خواهد داشت به نظر می‌رسد از حد اعتدال عقل وایمان گذشته است
  • ياور رئالي IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    3 3
    افساد طلبان تاحالا براي تهران چه کاري کردن خو بگو؟اون ازنجفي که قاتل از آب درآمد ؟اقاي زيبا کلام اصول گرايي ايقد سوزش برات داره خو برو پماد بزن....خخخخ
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    3 3
    زیبا وکلام لطفِ شما تظر خواهی نکنیداینقدریاران روحانی فشاربه نلت اورده اند فقط جیب شما خوب تامین شده
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    4 8
    دمت گرم زیبا کلام
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    6 4
    زیباکلام برو
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    6 3
    هر سخن مگو !!! بایستی مسئولیت تمام به سخره گرفتن های رنج های این ملت شریف را بدهی ...چند روز دیگر خواهی بود؟؟ ده سال؟ پنجاه سال؟ چند سال؟؟ در پیشگاه خداوند بایستی حاضر شوی حتی اگر نخواهی بزور می برندت همه را می برند همه را ...خداوند رحم کند خداوند رحم کند ....
  • رحیم IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    باز هم این مردک ... شروع کرد به لجن پراکنی. اگه حرف نزنی، کسی نمیگه لالی.
  • مسعود IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    سلام یادتون باشه پررویی مهمترین ابزار پیشران تخریب یک کشور توسط برخی سیاسیون است
  • علی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    کسی که از باخت ایرانی خوشحال میشه از ... پست‌تره
  • SE ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    3 1
    به حال دانشجویان و دانشگاهی که زیباکلام استادش باشد باید گریست که نه منطق میفهمد و نه استدلال متقن سرش میشود و مدام سخنان صد من یک غاز به هم میبافد
  • SE ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    3 1
    چشم آقای مطهری ایشان منتظر دستور شما آقا زاده هیچ کاره بودند
  • جمشید IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    بدهکاران حمایت در هشت سال پوچ روحانی طلبکاران دوره چند روزه رئیسی شدند .چقد این جماعت بی شرم هستن
  • حسین IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    زیبا کلام به حال خودتان بگرید اصلاح طلبان تمام شد . فاتحه
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    باشه آقای زیبا کلام بشین بگری. الان این تنها کاریه که میتونی بکنی
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    3 1
    واقعا زيبا كلام در طول عمر سياسي اش حرف حسابي نزده!!!!به عنوان يك استاد دانشگاه از ايشون سؤال مي كنم در كلاس هاي ارشد ودكتري با همين منطق تدريس مي كني!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟وامصيبتاه
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    اصلاح طلبان با حرفهاي عاميانه وبي اساس زندگي مي كنند.واقعا انديشمند ندارند كه نماينده فكري اونها زيبا كلام!!!!تاج داده وحجاريان است!!!!!؟؟؟؟؟
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    زیبا کلام حرف نزنی نمیگن لالی
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    بحال ایران باید گریست کعه ا... چون زیبا کلام که یا ... است یا ...استاد دانشگاه بهترین دانشگاه پایتختش باشد بزرگترین هنر شهرداری تهران در سالهای اخیر برداشتن نام شهید از کوچه ها ترویج سگبازی در خیابانها وعوض کردن نام خیابانها بوده است این کار دوستان زیبا کلام نادان است
  • محمد IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    حال مردم از کلام زشت این زیباکلام به هم می خوره باور کنید بهترین راه اینه که زیباکلام رو کادو کنیم بدیمش به طالبان بره ازصبح تا شب برای طالبان از خوبیهای آمریکایی ها بگه.من فکر آرزوی زیبا کلام اینه که وقتی مرد توی آمریکا یا اروپا دفن بشه .
  • محمد IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    3 1
    قسم می خورم فتحعلی شاه از این زشت کلام بیشتر غیرت کشور رو داشت .این میگه به دفعه کل کشور رو بفروشیم
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    اقای زیبا کلام معتقد است باید یک اصلاح طلب رانت خوار که زن بی دفاع را باشلیک پنج گلوله به طرز فجیعی بقتل میرساند شهردار منتخب اصلاح طلبان شود که بعد هم باتهدید بازماندگان مقتوله و تطمیع ریالی رضایت گرفت این بهترین گزینه برای شهرداری تهران میباشد یک اصلاح طلب هفت تیر کش
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    زیباکلام اینقدر کلام زشت نزن نون این مردم رو میخوری درزمین آمریکا بازی میکنی اف به تو
  • محمد. IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    سلام. نمی دانم چرا اینقدر به این آدم بی سواد در عرصه ی سیاست بها می دهید.
  • بهنام IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    قله تفکر لمپنیسم زیبا کلام است کسی که فهم و شعور و درک این را ندارد ایران در خاورمیانه ست نه در وسط اروپا !!!!! البته امثال زیبا کلام بی شعور سیاسی برای ملکه انگلیس سربازان بحساب میایند هرچند که امثال لمپنانی مثل زیبا کلام بر ایران اثر مثل انفجار بمب اتم و تخریب رو دارن چونکه میتونن باعث انتخاب شدن امثال روحانی و خاتمی بشن زیبا کلام دانسته یا ندانسته سرباز ملکه بحساب خواهد امد نه یک لمپن ایرانی
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    4 0
    برجام بدون تضمین عدم خروج آمریکا به یک پول سیاه نمی ارزد چون هیچ بانک یا شرکت بزرگ از ترس برقرار شدن مجدد تحریم های آمریکا حاضر به سرمایه گذاری یا معامله با ایران نمی شود ... !
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 1
    اقای زیبا کلام تابلوی ایرانی ورود ممنع است که میتواند موردد بهره برداری قرار گیرد اگر چه مدل خارجی ان راه گشا تراست برای رستگاری غیر از اطاعت فرمان خدا راه دوری از شیطان هم وجود داردبنظرم اورا عضو افتخاری مجلس کنید راه کج را نشان میدهد
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    زيبا كلام در ميان استادان علوم سياسي به فردي بي ثبات وبي سواد معروف است.واقعا به جاي سخنان تخصصي وراهگشا نوعا سخنان غير علمي وبيشتر جنجالي به منظور مطرح شدن خودش مطرح مي كند
  • DE ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    اقای زیبا کلام! این دلواپس غرب! چقدر داره جلز بلز میشه که اقای زاکانی شهردار تهران میشه! واقعیت اینه شما اصلاحاتچی ها شکست رو باید بپذیرید و اینقدر غرغر نکنید. دوتا شهردار سابق تون جز عوض کردن اسم چند تا خیابان هیچ کار دیگه ای از دستش برنیومد. اگر عرضه داشتند خطوط مترو رو دراین چند سال بیشتر میکردید تا کمکی به رفت امد مردم در این ایام کرونا و مانع شیوه ویروس می شدید. پس بهتره ساکت بشید وبذارید شهردار جدید کارهای مربوطه به رفع امور مردم رو انجام بده. شما اصلاحاتچی ها که زندانی و اسیر جناح بندی و خودخواهی های خودتون هستید و دلسوز مردم نبوده و نیستید باید برید بحال خودتون زارزار گریه کنید! که هنری ندارید!
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 2
    درود بر زیبا کلام به نظر من اقای زیبا کلام یک...واقعی است سیاسی است واقعا اگر یک ... درکشور باشد که بشود گفت ....سیاسی است ایشان است . من خدای ناکرده قصد اهانت ندارم... سیاسی یک لقب برای سیاستمداران خاص
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    هنوز اول راه .شیطان طلبان از سیاه نمائیهاشون پیداس که دارن دق میکنن
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    هم جناب زیبا کلام و هم علی مطهری چون همه ماها شناخت داریم روی شخصیتشون. برای رضای خدا صحبت نمیکنند. دلسوز مردم بابصیرت و فهیم کشور مون نیستند.لذا حرفاشون.پیشنهادشون. ایده هاشون به درد امثال خودشون میخوره ولا غیر...
  • DE ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    4 1
    این غربگداها و اصلاح تبه کاران این شیفتگان قدرت و رانت و بخور بخور و دلالی و شیتیل 32 سال بردند و خوردند و الان یکشبه نمیتونند زندگی اشرافی و لاکچری خود را از دست بدهند .به قیمت فروش کل ایران به دشمن حاضرند سر کار بمانند.8 سال وقت دارند تا مردم را بی فرهنگ کنند و در مدرسه و دبیرستان و دانشگاه نفوذ کنند تا باز ملتی که فرهنگ زدایی شده به غربگدایان رای دهد . مواظب نفوذیهای اصلاحاتچی در مدارس و دبیرستانها و دانشگاهها و رساله ملی ....باشید.
  • علیرضا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    همیشه میگم دراسم این آقا شک دارم ! به سوابق سجلیش مراجعه بشه اسمش ...کلامه
  • رضا IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    در زمان سلاطین هم همیشه یک ... آنرمال شکل وزبان بود که مایه شیرینی وانبساط فضای دربار میشد.امثال ایشان استعداد هنری وکمدی اینکارهارا دارند بروند دنبال استعدادشان و کشور را ازاین ماتم وغم ها به خنده وانبساط خاطرها بگشایند.ثواب الهی داره بخدا!!
  • كريم IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    اي زشت كلام نفهم و بي ...! اربابت پيامت را شنيد و از اين به بعد برايت سنگ تمام مي گذارد. نمي دانم شايد بايد سري به حسابهاي بانكي خارج از كشورت بزني و نتيجه اين حرف رایگانی را كه گفته اي ببيني.
  • هموطن IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    زنده باد زشت کلام بااین هوشش اگر ....... نبود یه چیزی میشد
  • ایمان IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    زیباکلام ساکت شو
  • منتظر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    زمانیکه داخل کنفدراسیون بودی هم میزدی زیر گریه ؟ شما بازماندگان تفکر عملیاتهای مهندسی هستید باید هم اینگونه بنالید .
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    اگر زیباکلام معاون شود فکر کنم .. تمام گریه کنان را او جمع مبکند و بابرنامه ریزی. روز شب با حال اصلاحیان میگریند
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    ( جاوید پسر بایدن)
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    آقای زیبا کلام پیش از آنکه بخواهیم به حال مملکتی که همفکران جناب عالی خرابش کردند گریه کنیم باید به حال مملکتی گریه کنیم که متفکرانش شما هستید. ثبت لطفا
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    زیبا کلام از خووت خجالت نمی کشی به خانواده ت رحم کن
  • DE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    3 1
    رئیسی با کنارگذاشتن خواسته‌های حداکثری مستقیم با آمریکا مذاکره کند. خواسته های حداکثری را مانند ما اصلاح طلبها بگذارد امریکا ابراز کند .ما غربگداها به توسری خوردن عادت داشتیم لذا خواسته هامون رو حداقلی کردیم تا امریکا بتونه خواسته هاش رو حداکثری کنه بالاخره تفاوت هست بین رعیت و ارباب و کدخدا.
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    چقدر خوب خواهد اقاي دكتر ريسي براي يك بار هم شده فارق از نتيجه ان مستقيما با ان دولتي كه مشكل داريم وارد مذاكره شود
  • علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    اقای زشت کلام روغن الفکر جز چرت و پرت گفتن و ادعای روشنفکر بودن هیچی دیگه بلد نیست ، ایشون فقط نام دکتر را یدک میکشد
  • حسین IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 1
    ای کاش اسلاح طلبا ساکت شن
  • ناشناس IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 1
    این زیبا کلام کیست که اینقدر پرروبازی در آورده هرچه ناسزا از مردم هم میشنود از رو نمیرود چرا قوه قضائیه در مورد این آقا وارد نمی شود با چه زبانی باید بگوید که عامل کشورهای غربی واسرائیل است این همه موج نا امیدی در بین مردم ایجاد میکند
  • ناشناس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 1
    قوه قضائیه باید در مورد این آقا ورود کند تا برای همگان آشکار شود که این فرد عامل تمام خرابکاریهاست
  • GB ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 1
    این تریبون تو پارک که تو لندن هم هست، پس چرا زیباکلام میترسه تو پارک‌های تهران تریبون بزارن؟
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    آقای محترم.. شما ودار ودستههایتان چشمه اشک مردم را خشکاندید. هر اتفاقی بیافتد در آن ذلت وخواری وجود ندارد پس لطفا استاد دهن مبارک را ببندید
  • باقر IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام: به نظرم هنوز خیلی زود است که در مورد کارنامه ی این گروه قضاوت کرد . البته صدا و سیما با تبلیغات می تونه هر چیزی را بر عکس نشان بدهد!!!!!.(هم برای اصلاح طلبان و هم اصول گرایان)
  • احمد IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    برو فقط
  • IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    0 0
    آقای زیبا کلام تا زمانی که تو وامثال تو اجازه عرضه اندام دارید باید به حال ایران گریست
  • DE ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    تفاوت غربگداها با پروسه و دگردیسی مثلا کرم خشکبار اینه که کرم اول تخم بوده بعد کرم میشه بعد پروانه میشه و تخم میگذاره و غربگداها اول پروانه هستند تا مردم را گول بزنند بعد کرم میشن و به جان کشور می افتند و بعد برای امریکا ....
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 1
    به حال تهران بایدگریست
  • walking IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    بابا این زیباکلام که خودش اوایل دهه۶۰‌برضد امریکا مقاله مینوشت خخخخ اقای زیباکلام به آفتاب پرست گفته‌زککی.
  • DE ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    مغز انیشتن را در حالت فریز و انجماد نگه داشتند تا در آینده اگر توانستند به بدن شخص انتخاب شده پیوند بزنند و مغز زیبا کلام را هم در آینده بروی شخصی پیوند خواهند زد با این تفاوت که مغز زیبا کلام الان سالهاست منجمد و آکبند مانده است و احتیاج به پروسه فریز ندارد .
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    زیادحرف نزن
  • سینا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    واقعا اصلاح طلبان به شدت بوی خیانت می دهند. ونظراتشان به خاطر سهل اندیشی نیست.
  • محمد IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    موجودی به وقاحت و بی شرمی این آدم سراغ ندارم. اگر بشود ادم خطابش کرد.!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس