رجز خوانی «گانتس» بعد از شکست در جنگ غزه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعاهای ضد ایرانی خود را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، بار دیگر بر مواضع ضد ایرانی این رژیم و مخالفتش با برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

پروسه «پارس کردن» تل‌آویو شکست خورد

به گزارش «جروزالم پست»، گانتز ادعا کرد «اسرائیل با پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران کنار نخواهد آمد؛ در حالی که ایران در برنامه هسته‌ای اش پیشرفت می‌کند، نمی‌توان فقط تماشاچی بود.»

او ضمن تکرار اتهام‌های بی اساس صهیونیست‌ها علیه «حزب الله» لبنان و نقش حمایتی ایران، مدعی شد که ایران بزرگ‌ترین تهدید برای صلح جهانی و منطقه‌ای است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه از جامعه بین المللی خواست برای متوقف کردن آن چه که «تجاوز ایران» خواند، دست به اقدام مشترک بزنند.

او در ادامه ضمن توصیف ایران به عنوان تهدیدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی، ادعا کرد «ما در زمان و مکان مناسب و از طریق ابزاری که خود تعیین می‌کنیم به ایران پاسخ می‌دهیم؛ اگر ایران به حملات خود ادامه دهد، واکنش اسرائیل وارد مرحه جدیدی می‌شود.»

این ادعاهای ضد ایرانی گانتز در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی بدون ارائه شواهد و مدارکی ایران را به نقش داشتن در حادثه کشتی «مرسر استریت» در دریای عمان متهم می‌کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    3 0
    ایران هر اقدامی رو پاسخ سخت خواهد داد. هرچند که شما فقط جنگ روانی میکنید. اما پاسخ همین جنگ روانی رو هم خواهید گرفت..اگر دچار اشتباه محاسباتی شوید. اونوقت با موج اول حمله تسلیم میشوید. امادیگر تسلیم شدن فایده نداره و تمامی سرزمین های اشغالی ازاد خواهند شد. خود بیشرفت خوب میدونی که جبهه داخلی شما از لانه عنکبوت هم ضعیف تر است. پس بهتره الکی جنگ روانی نکنی مردک . این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست. فرار دمینوار اغاز میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس