کد خبر 1257267
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
ژاوی: تصور مسی در پیراهنی غیر از بارسلونا برایم سخت است

اسطوره باشگاه بارسلونا می‌گوید؛ برایش سخت است که بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه را با پیراهن تیم دیگری ببیند.

به گزارش مشرق، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن کمتر از یک هفته بعد از اعلام رسمی باشگاه بارسلونا برای ناتوانی در تمدید قرارداد لیونل مسی به خاطر دستمزد بالای این بازیکن و قانون سقف دستمزد که لالیگا برای باشگاه‌ها وضع کرده، شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شد با امضای قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم، برنده ۶ توپ طلا را به خدمت بگیرد. این اتفاق در حالی رخ داد که مسی و بارسلونا برای عقد قراردادی پنج ساله به توافق رسیده بودند اما موانع موجود در نهایت باعث شد تا این قرارداد به امضا نرسد و مسی هم ترجیح داد برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی پاری‌سن‌ژرمن شود و دوباره با نیمار همبازی شد.

ژاوی که خود سال‌ها با پیراهن بارسلونا برای این باشگاه افتخارآفرینی کرد و در نهایت در سال ۲۰۱۵ از این تیم جدا شد، در گفت‌وگو با نشریه «تایمز» انگلیس، درباره جدایی همبازی سابقش از جمع کاتالان‌ها گفت: من برای لئو بسیار ناراحت هستم. جای تأسف دارد که او و باشگاه بارسلونا نتوانستند راه‌حلی برای عقد قرارداد پیدا کنند. می‌دانم که مسی می‌خواست بماند، اما در نهایت این کار جور نشد.

بیشتر بخوانید:

مسی از دلیل انتخاب پاری سن ژرمن گفت

سرمربی السد قطر افزود: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که دلم برای لئو خیلی تنگ خواهد شد. حتی برایم سخت است که مسی را با پیراهنی غیر از پیراهن بارسا تصور کنم. برای لئو ناراحت‌کننده است، به خصوص اینکه دیدم او چطور روز یکشنبه در کنفرانس خبری در نوکمپ احساسی شده بود، باشگاه هم البته بابت این موضوع ناراحت است.

مسی و ژاوی در کنار هم به بارسلونا برای کسب عناوین قهرمانی مختلفی از جمله هفت قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس