کد خبر 1257193
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
خصوصیات تراشه سامسونگ برای دستگاه w۹۲۰ لو رفت

سامسونگ امروز خصوصیات تراشه گلکسی واچ را به طور رسمی معرفی کرد.

به گزارش مشرق به نقل ازgizmochina؛ سامسونگ در آستانه رونمایی از گلکسی واچ جدید خود، امروز رسما  تراشه-Exynos W۹۲۰ را که مخصوص این دستگاه‌ پوشیدنی است، معرفی کرد. سامسونگ Exynos W۹۲۰ جانشین Exynos ۹۱۱۰  بوده که توسط غول کره جنوبی حدود سه سال پیش به همراه گلکسی واچ اصلی رونمایی شد. این تراشه جدید قدرتمند Galaxy Watch ۴ و Watch ۴ Classic خواهد بود.

براساس گزارش‌ها این تراشه با استفاده از آخرین فرآیند ۵ نانومتری سامسونگ با فناوری لیتوگرافی ماوراء بنفش شدید تولید می‌شود. این دستگاه دارای دو هسته ARM Cortex-A۵۵ و یک پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ است. این شرکت ادعا می‌کند که تراشه جدید در آزمایش CPU حدود ۲۰ درصد سریعتر از Exynos ۹۱۱۰ است و عملکرد گرافیکی ۱۰ برابر سریع تری را ارائه می‌دهد.

گفتنی است این محصول دارای بسته بندی پنل (FO-PLP) است که به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا باتری‌های بزرگ را در خود جای داده و از طرح‌های ظریف تری برای ساعت‌های هوشمند خود استفاده کنند.

تراشه گلکسی واچ جدید چه خصوصیاتی دارد؟

گفته می‌شود این تراشه می‌تواند نمایشگرهایی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل را اداره کند. همچنین یک پردازنده اختصاصی کم مصرف Cortex-M۵۵ وجود دارد که وظایف صفحه نمایش همیشه روشن را بر عهده دارد و باعث کاهش مصرف کلی انرژی می‌شود. همچنین با مودم ۴G LTE، GNSS (سیستم ماهواره‌ای ناوبری جهانی)، Wi-Fi b/g/n و بلوتوث ۵.۰ ادغام می‌شود.

سامسونگ گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک جدای از پردازنده جدید Exynos W۹۲۰، اولین پلتفرم جدید Wear OS ۳.۰ هستند که توسط گوگل و سامسونگ توسعه یافته است. اطلاعات بیشتر فردا هنگامی که این محصولات جدید توسط سامسونگ به طور رسمی در رویداد Galaxy Unpacked معرفی شوند، فاش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 1
    شرکت صاایران 8 سال پیش این تراشه رو به تولید انبوه رسانده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس