روسیه

وزیر دفاع روسیه با اشاره به سطح بالای اعتماد شهروندان روس به توانمندی نیروهای مسلح این کشورگفت، رئیس جمهور روسیه یک برنامه بزرگ برای بازسازی مجدد نیروهای مسلح اتخاذ کرده است.

به گزارش مشرق، وزیر دفاع روسیه روز سه‌شنبه گفت که سطح اعتماد به نیروهای روسیه در جامعه این کشور  بین ۷۹ تا ۸۶ درصد متغیر است.

به گزارش خبرگزاری «تاس» «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه  گفت: «نظرسنجی‌های ۱۰-۱۲ سال پیش نشان داد که سطح اعتماد به نیروهای مسلح روسیه ۲۷ تا ۲۹ درصد است، اما اینک این اطمینان وجود دارد که نیروهای مسلح ما قادر به دفاع از کشور هستند و می‌توان روی آنها حساب کرد. در حال حاضر سطح اعتماد  ۷۹  تا ۸۶ درصد است.»

وی افزود که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه یک برنامه بزرگ برای بازسازی مجدد نیروهای مسلح اتخاذ کرده است. به گفته ویر دفاع روسیه، باید برنامه خاصی باشد تا اطمینان حاصل شود هزینه‌ای خرید سلاح به درستی مورد استفاده قرار گیرد.»

شویگو گفت: «این بدان معناست که مجتمع صنعتی-دفاعی باید ارتقا یابد. منابع بسیار زیادی نیز برای این امر اختصاص داده شده است.»

 وی در خاتمه گفت که در حال حاضر ارتش روسیه از نظر میزان تسلیحات پیشرفته از رقبا سبقت گرفته است.

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در روسیه نیز حکایت از آن دارد که دوسوم (۶۷ درصد) شهروندان روس معتقدند که تاثیر روسیه بر صحنه جهانی بر اساس قدرت نظامی است. در این نظرسنجی که توسط مرکز افکارسنجی روسیه انجام شد مشخص کرد که ۶۷ در صد شهروندان روس بر این باورند که تاثیرگذاری روسیه بر عرصه جهانی بر اساس قدرت نظامی است.

۴۷ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به نفوذ شخصی رئیس‌جمهور روسیه، ۳۱ درصد نیز دستاوردهای ورزشی و ۳۰ درصد نیز به میراث فرهنگی روسیه به عنوان عوامل موثر در تاثیر درعرصه جهانی اشاره کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    ایران هم 100 درصد از مردمش اعتماد دارن به نیروهای مسلح کشورشون
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    حالا این به ما چه ربطی داره ؟!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس