کد خبر 1257016
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۹

امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی پارس، آسان پرداخت پرشین و معدنی املاح ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیرپاستوریزه پگاه گیلان و پتروشیمی ارومیه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲۰هزار و ۵۹۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۵۳هزار و ۷۹۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۴۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۷۰۸میلیارد تومان در بیش از ۹۳۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی پارس، آسان پرداخت پرشین و معدنی املاح ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، قند لرستان و سایپا شیشه افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳میلیارد و ۷۰۵میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۷۵۰میلیارد تومان در ۴۷۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۴۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۷۸۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیرپاستوریزه پگاه گیلان، زرین معدن آسیا و پتروشیمی ارومیه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس، توزیع دارو پخش و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس