کد خبر 1256985
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مهاجم مد نظر استقلال در دوراهی تهران - سیرجان

مهاجمی که مدتهاست مد نظر استقلال است اما شرایط حضورش در تهران ایجاد نمی‌شود، با پیشنهاد خوبی از گل گهر مواجه شده که او را برای تصمیم گیری مردد کرده است.

به گزارش مشرق، امین قاسمی نژاد مهاجمی است که مدتهاست از او به عنوان گزینه استقلال یاد می‌شود، در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته تا یک قدیمی آبی پوش شدن هم پیش رفت که بنا به دلایلی این انتقال انجام نشد. اما همواره از وی به عنوان مهاجم مورد علاقه مجیدی و مد نظر استقلال یاد می‌شود و استقلالی‌ها انتظار دارند برای لیگ بیست و یکم با پیراهن این تیم به میدان برود.

در این مورد گفته می شود این مهاجم مد نظر تیم گل گهر هم قرار گرفته و پیشنهاد تیم سیرجانی به مهاجم باتجربه پدیده آنقدر وسوسه‌انگیز است که این بازیکن را در دو راهی تهران - سیرجان قرار دهد.

قاسمی نژاد بازیکن آزاد است و برای انتخاب باشگاه بعدی‌اش مشکلی نداشته و شخصاً می‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری نماید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جلال IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 0
    واقعا با این شرایط بلشگاه استقلال اعلام انحلال کنه بنظر بهتر بیاد .چون نه مدیریت داره .نه پول داره بازیکن بخره .نه کادر فنی اش مشخصه و رویهم هیچ حساب و کتابی نداره .فقط یک مربی خوب و دلسوز بنام مجیدی داره که اونهم دست تنهاست چند بار بار مالی باشگاه رو دوش کشید ولی تا کی.آخر این هم از عاقبتش .خدائیش چقدر دل هوادارهای چندین میلیونی این باشگاه خون بشه چقدر اسیر این چند دستگیها و دشمنانش بشه.بفرمایید اونهم از آقای قلعه نویی که مثلا استقلالی بود .بعد از باخت به استقلال رکیک ترین حرفها رو نثار استقلال و استقلالیها کرد.چرا که یک پنالتی مشکوک برای استقلال گرفتند و اصلا نگفت گلی که تیمش زد روی خطایی بود که داور علیه استقلال گرفت که تمام کارشناسان اذعان داشتند که اون خطا اشتباه به نفع تیم آقای قلعه نویی گرفته شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس