تخفیف 20 درصدی دفتر نشر فرهنگ اسلامی به مناسبت ماه محرم

دفتر نشر فرهنگ اسلامی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام تمام کتاب‌های خود را با ۲۰ درصد تخفیف در مراکز فروش خود عرضه می‌کند.

به گزارش مشرق، دفتر نشر فرهنگ اسلامی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام کلیه کتاب‌های خود را با بیست درصد تخفیف در مراکز فروش خود عرضه می‌کند.

دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ پنجاه و پنجم کتاب قیام حسین علیه السلام نوشته دکتر سید جعفر شهیدی را به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام منتشر و روانه بازار کتاب کرد.

تخفیف ۲۰ درصدی دفتر نشر فرهنگ اسلامی به مناسبت ماه محرم

نویسنده در مقدمه این کتاب آورده است:

کمتر حادثه تاریخی است که از رنگ تبلیغات سیاسی امویان و عباسیان و یا تعصبات دینی و مذاهب مختلف بر کنار مانده و حقیقت آن دگرگون نشده باشد. ... لذا درباره  تحلیل این حادثه تا آنجا که ممکن بوده است از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ام و رویدادها را یکی با دیگری سنجیده و با دیگر وقایع مقایسه کرده‌ام....

این کتاب و سایر کتاب‌های دفتر نشر فرهنگ اسلامی به مناسبت ایام محرم با بیست درصد تخفیف به مخاطبان در ماه محرم عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به فروشگاه کتاب زیتون واقع در میدان هفت تیر خیابان کریمخان زند نرسیده به خیابان ایرانشهر پلاک ۱۴۴ و یا دفتر توزیع و فروش واقع در خیابان وحدت اسلامی پایین تر از بیمارستان رازی کوچه خندان پلاک ۶۶ و یا سایت دفتر نشر فرهنگ اسلامی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس