کد خبر 1256757
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
تجمع مخالفان واکسن در انگلیس+فیلم - کراپ‌شده

گروهی از کسانی که گفته می‌شود با تزریق واکسن کرونا مخالف هستند به مقر سابق رسانه دولتی انگلیس حمله کرده و تلاش کردند وارد ساختمان شوند.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها عصر دوشنبه به وقت تهران از حمله گروهی از مخالفان ضد واکسن کرونا در انگلیس به مقر سابق رسانه دولتی انگلیس، «بی‌بی‌سی» در لندن خبر دادند.

روزنامه گاردین نوشته تظاهرات‌کنندگان گمان می‌کردند که ساختمانی که به آن حمله کرده‌اند مقر اصلی «بی‌.بی‌.سی» است در حالی که این مقر نزدیک به یک دهه پیش منتقل شده. گاردین نوشته ساختمانی که معترضان به آن حمله کرده‌اند «مرکز تلویزیون» در غرب لندن است که عمدتاً شبکه آی.‌تی‌وی از آن برای ضبط برنامه‌هایش نظیر «صبح بخیر بریتانیا» و «صبح امروز» استفاده می‌کند.

فیلمی که از این اعتراضات منتشر شده است نشان می‌دهد که گروهی از تظاهرکنندگان تلاش می‌کنند با وجود استقرار شدید پلیس وارد این ساختمان شوند.

در بخشی از این تظاهرات جمعیت شروع به سر دادن شعار «شرم بر شما» کردند. پلیس لندن مدعی شده معترضان در این تجمع دستگیر نشده‌اند. روزنامه «دیلی میل» نیز از برخورد پلیس با تظاهرکنندگان در این حادثه خبر داد.

گروهی از افرادی که در این تجمع شرکت کرده‌اند با تزریق واکسن به کودکان مخالف هستند. رسانه‌ها گزارش داده‌اند قرار است به زودی به کودکان بدون اجازه والدین آنها واکسن تزریق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس