کد خبر 1256703
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
استاندار تهران: نرخ بیکاری به ۶.۳ درصد رسید

استاندار تهران از تشکیل کمیته حقوقی صیانت از سلامت در این استان خبر داد و گفت: صنوف متخلف به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی ظهر دوشنبه و پس از جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه روند مراجعه بیماران سرپایی و نیز بیماران بستری و فوتی کرونا را در استان تهران شاهد هستیم و رابطه معناداری نیز بین کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با افزایش ابتلاء به کرونا وجود دارد.

وی افزود: بر همین اساس مصوب شد، کمیته حقوقی صیانت از سلامت افراد جامعه در استان تهران و با حضور نماینده دستگاه‌های قضائی و انتظامی و محوریت معاونت بهداشتی ستاد کرونا استان تشکیل شود، تا صنوف و نیز دستگاه‌هایی که نسبت به اجرا پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم ندارند، پایش شوند.

استاندار تهران گفت: ما در پاساژها، پایانه‌های مسافربری درون و برون شهری، تالاردارها، رستوران‌ها و… هر هفته شاهد کاهش فاصله گذاری اجتماعی هستیم، در جلسه مصوب شد، به این اصناف اخطار کتبی داده شود و اگر همچنان بی توجهی به رعایت پروتکل‌ها تداوم داشته باشد، به دستگاه قضائی معرفی شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس