سازمان بازرسی

رئس سازمان بازرسی گفت: در پی دستور رئیس دستگاه قضا، تاکنون ۲۹۷ حکم بازرسی در این زمینه صادر شده و ۵۹۵ بازرس در کل کشور هزار و ۱۳۷ مورد بازرسی سرزده انجام داده اند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز در نشست شورای عالی قضایی به ارائه گزارشی از پیگیری دو دستور رئیس قوه قضائیه درباره گرانی‌ها و علل معطلی مردم در ادارات پرداخته و گفت: در پی دستور رئیس دستگاه قضا، تاکنون ۲۹۷ حکم بازرسی در این زمینه صادر شده و ۵۹۵ بازرس در کل کشور هزار و ۱۳۷ مورد بازرسی سرزده انجام داده اند و هزار و ۵۲۵ مورد تذکر اصلاحی ارائه شده و سه هزار و ۶۴ آسیب هم شناسایی شده است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه چندی پیش یکی از وظایف اصلی حراست‌های دستگاه‌ها را برخورد با عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و کسانی که چوب لای چرخ می‌گذارند و یا خدماتشان با فساد همراه است دانست و به سازمان بازرسی کل کشور دستور داد تا از آن‌ها گزارش بخواهد. پیرو تاکید رئیس قوه قضائیه رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز خواستار برخورد مقتضی بازرسان سازمان بازرسی با عناصر خاطی در دستگاه های اجرایی شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس