کد خبر 1256552
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
Arrowhead 140

سه کمپانی از سه کشور اروپایی به دنبال فروش ناو محافظ به لهستان هستند.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، کشور لهستان تحت پروژه ای موسوم به MIECZNIK به دنبال به خدمت گرفتن سه فروند ناو محافظ برای نیروی دریایی این کشور است. در حال حاضر وزارت دفاع این کشور سه شرکت از کشورهای اسپانیا ، انگلستان و آلمان را برای ارائه طرح های خود برای شرکت در این پروژه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

وقتی اروپا و آمریکا جنگ سرد جدید را به آشتی دو عضو ناتو ترجیح می‌دهند/ صف فروشندگان شناورهای جنگی به یونان طولانی‌تر شد +عکس

شرکت انگلیسی Babcock با طرح Arrowhead 140 ، شرکت آلمانی ThyssenKrupp Marine Systems با طرح Meko A-300 PL و شرکت اسپانیایی Navantia با طرح F-100 در این رقابت شرکت کردند. ارزش کل قرارداد در حدود 2 میلیارد و 300 میلیون دلار بوده و با مشارکت یک شرکت لهستانی در داخل خاک این کشور انجام می شود. قرار است که تصمیم نهایی برای برنده این قرارداد در سال 2022 میلادی اخذ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    2 1
    لهستان یک کشور صنعتی با صنایع معظم کشتی سازی در گدانسک را ببینید که غربگرایانش به چه روزی انداخته اند که برای داشتن سه ناوچه جدید در نیروی دریایی اش باید دست به دامان اعضای ناتو شود! چندی پیش هم قراردادی با یانکی ها بست تا تانک های آبرامز مستعمل شان را با دستی به سر و روی کشیدن از ایشان بخرد! این پیشرفت ته کرنش کردن یک کشور مستقل در مرکز اروپا در مقابل استقلال ستیزی غربی ها است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس