ژنرال صهیونیست: صدهزار موشک اسرائیل را نشانه گرفته است

رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تل‌آویو نگران احتمال تشدید تنش و درگیری در مرزهای شمالی با لبنان است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از ژنرال «گرشون هکوهین» نوشت که اگر در «اسرائیل» بودم، خود را آماده جنگ می‌کردم و باید دست از انکار و تکذیب برداریم، چرا که اکنون تهدیداتی پیش‌روی ما قرار دارد که به مراتب خطرناک‌تر از جنگ ۶ روزه است و با این حال، جامعه «اسرائیل» از اینکه باید برای چنین شرایطی خود را آماده کند، آگاهی ندارد.

بیشتر بخوانید:

راکت‌های ایرانی جبهه مقاومت چه کیفیتی دارند؟ +فیلم

ژنرال هکوهین تصریح کرد که حماس و حزب الله به تلاش‌های روزانه خود برای ضربه زدن به «اسرائیل» و در نهایت نابودی آن ادامه می‌دهند و برای این منظور دست به هر کاری خواهند زد.

وی تاکید کرد که همه می‌دانند صدهزار موشک «اسرائیل» را نشانه گرفته است و جبهه داخلی باید آماده باشد.‎

سفر یک هیئت امنیتی اسرائیلی به قاهره

از طرف دیگر «باراک راوید» روزنامه‌نگار سرشناس صهیونیستی به نقل از یک منبع بلندپایه اسرائیلی اعلام کرد که «ایال هولتا» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «مئیر بن شبات» مشاور سابق امنیت داخلی این رژیم روز یکشنبه راهی قاهره شده و با عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر دیدار کردند.

راوید اظهار داشت که محور اصلی این دیدار اوضاع غزه و تثبیت آتش‌بس با مقاومت فلسطین بوده است.

بیشتر بخوانید:

معادلاتی که سید حسن نصرالله تثبیت کرد

این سفر اندکی بعد از تنش اخیر رژیم صهیونیستی با لبنان انجام شده است. در این سفر چند ساعته، مسئولان اسرائیلی از قاهره خواسته‌اند گروه‌های فلسطینی را برای حفظ آتش‌بس و عدم مشارکت در «هر گونه اقدامات خصمانه» علیه شهرک‌نشینان تحت فشار بگذارد.

محافل و دوائر امنیتی و نظامی صهیونیستی بسیار نگرانند که در چند جبهه به درگیری جدیدی کشیده شوند در حالی که همزمان گروه‌های [مقاومت در] غزه فشار می‌آورند که تسهیلات مرتبط با نوار غزه سریعتر ارسال و گذرگاه‌های غزه باز و مواد و کالاهایی که غزه به آن نیاز دارد وارد شود در حالی که تل‌آویو این مسئله را منوط به پیشرفت در پرونده تبادل اسرا کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 2
    این رژیم غاصب این صحبت ها را برای مظلوم نمایی می گویدو آنها می دانند که دهها هزار موشک کاتیوشای حزب ا... اگر همه موشک ها بدون رهگیری هم اصابت کنند توان تخریب یک شهرک را هم ندارن. ولی این رژیم 400 کلاهک اتمی دارد که یک عدد از آنها بیروت را بطور کامل می تواند نابود کند.
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    1 0
    اینها نتیجه قدرت گرفتن حماس و حزب الله است، این اقتدار هم در نتیجه ظهور یک قدرت دینی در خاورمیانه به نام ایران است . قدرتی که بر خلاف سایر احزاب سازشکار مانند اخوان المسلمین و وهابی های سر سپرده در هیچ شرایطی از آرمانهای قدس شریف کنار نرفت و هیچگاه این هدف متعالی را پای میز مزاکره قرار نداد . اگر ایران در همجواری غزه بود و اگر بجای اخوان المسلمین بی مصرف سپاه ایران قرار داشت دهها سال قبل کشوری جعلی به نام اسرائیل در هیچ نقشه ای وجود نداشت . افتخار می کنم به ایرانی بودنم و افتخار میکنم که زیر پرچم این نظام مقدس نفس میکشم و افتخار میکنم که سرباز امام خامنه ای هستم که تمامی مستکبران و شیاطین زمانه را به زانو در آورده است ... زنده باد ایران، زنده باد حماس و حزب الله و همه آزادیخواهان
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 0
    امام خمینی وخامنه ای باعث قدرت گرفتن لبنان وفلسطین شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس