بهترین راه جهت گسترش کسب و کار استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی می باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی توسط صاحبان کسب و کارها بهترین روش برای توسعه کسب و کار می باشد.

هدایای تبلیغاتی عالی

چگونه به مشتریان خود نشان دهیم که چقدر به آنها اهمیت می دهیم؟ علاوه بر یک محصول خارق العاده و خدمات عالی به مشتری، راه دیگر ارائه هدیه خوب به آنهاست.

اگر جهت ایده و انتخاب هدیه احساس نگرانی و تردید می کنید، در اینجا چندین هدایای تبلیغاتی معرفی شده است تا نام تجاری و برند شما را در ذهن مشتریان در طول سال نگه دارد.

۱۶ هدیه تبلیغاتی که باعث می‌شود شرکت شما همیشه در ذهن مشتری ها بماند

۱. تراریوم یا باغ شاداب

این هدایای تبلیغاتی رومیزی مدرن یک روز عالی برای مشتری شما ایجاد می کند و رشدی را که می توانید با هم به دست آورید را به آنها یادآوری می کند. به علاوه، گیاهان ساکولنت به هوا و آب و نگهداری زیادی احتیاج ندارند و این امر باعث می شود که کار برای سالهای آینده آسان باشد. آیا می خواهید آن را حتی ساده تر کنید؟ یک ترکیب مصنوعی واقع بینانه سفارش دهید.

۲. خارج از مناسبات فکر کنید.

هدایا را فقط مختص مناسبت خاص نکنید، مانند هدایای تبلیغاتی آخر سال و یا گیفت یلدا ، منتظر یک مناسبت یا تعطیلات خاص نباشید تا به مشتریان خود یادآوری کنید چقدر برایتان مهم هستند. هدایای تبلیغاتی از ابزارهای مهم بازاریابی هستند که می توانند تأثیرات مثبت زیادی در موفقیت شرکت شما داشته باشند.

۱۶ هدیه تبلیغاتی که باعث می‌شود شرکت شما همیشه در ذهن مشتری ها بماند

۳. دفترچه یادداشت

دفترهای زیبا با بند چرمی که با رنگ های شرکتی شما هماهنگ بوده، و با یک آرم ظریف روی جلد جلوی آن چاپ شده باشد ارائه دهید. دفترهای یادداشت کاربردی بوده و اکثرا همراه مشتریان شما خواهد بود و گزینه خوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی خواهد بود.

۴. قهوه یا چای

اکثر افراد عاشق قهوه یا چای هستند؟ ارسال یک پکیج لوکس قهوه عالی یا چای با طعم های مختلف برای اکثر افراد دلنشین است و اگر دیزاین آن جذاب و خلاقانه باشد این جذابیت را دو چندان می کند. و خاطره دلنشینی از برند شما در ذهن مخاطب می ماند.

۵. تقویم

تقویم هایی با برند تجاری با طراحی فوق العاده ایجاد کنید و به مخاطبان خود به عنوان گیفت تبلیغاتی هدیه بدهید. تقویم و سررسیدها می توانند بیشترین استفاده را بین مشتریان داشته باشند زیرا آنها روزانه اطلاعات مهم، قرارها، و غیره را در آن می نویسند.

۶. کیف لوازم آرایش

مشتریانی دارید که مرتباً به مسافرت می رود؟ برای آنها یک کیف لوازم آرایش بفرستید که بتوانند بلافاصله از آن استفاده کنند. چاپ برند و نام تجاری بر روی اقلام مسافرتی همیشه انتخاب خوبی است. و گزینه های چرم یا ضد آب را برای کیف ها انتخاب کنید.

۷. شارژر قابل حمل موبایل

شارژرهای قابل حمل موبایل با هدایایی دلپذیر برای مشتریانی که زیاد در حال حرکت و جابه جایی هستند می باشد.

۸. یک بطری آب که آنها آن را دور نمی ریزند

هیچ چیز بهتر از دریافت بطری آبی که بتوان همیشه از آن استفاده کرد نیست. یک گزینه با کیفیت بالا را با مارک تجاری شرکت خود در نظر بگیرید.

۹. کلاسهای آنلاین

هدیه یادگیری بدهید! به جای میان وعده ها یا لوازم سریع مصرف شونده، به مشتری خود تجربه ای بدهید که همیشه بخاطر بسپارد. یک کارت هدیه برای یک کلاس درس آنلاین در نظر بگیرید که آنها می توانند چند ساعت را به مهارت های آشپزی، عکاسی یا توسعه نرم افزار خود ادامه دهند.

۱۰. تی شرت با نام تجاری

احتمال این وجود دارد که تی شرت های شرکتی که به مشتری می فرستید استفاده نشود. به همین دلیل بهتر است از لوازم و لباس های با کیفیت بالا استفاده کنیدکه مشتریان مایل به پوشیدن آن باشند.

۱۱. کارت های هدیه رستوران

در مورد بهترین رستوران های جدید در منطقه مشتری های خود تحقیق کنید و کارت هدیه به آنها بدهید. به آنها اجازه دهید تا از یک وعده غذایی خوب لذت ببرند و نام شما مطمئنا قبل از دسر خواهد آمد.

۱۲. توپ مخصوص گلف

اگر مشتریان شما بیشتر از زمین گلف استفاده می کنند، توپ های سفارشی مارک دار با آرم خود را در نظر بگیرید.

۱۳. هدفون

در فضای کاری باز امروز ، نمی توان اهمیت یک هدفون خوب را بزرگ جلوه نداد. به مشتریان خود یک هدفون هدیه بدهید و آنها هر وقت از آن استفاده می کنند به سپاس از شما فکر می کنند.

۱۴. لیوان خود گرم شونده

این هدیه مناسب عاشقان چای یا قهوه است که در خانه کار می کنند. این لیوان هوشمند نوشیدنی ها را در دمای مطلوب نگه می دارد تا هرگز زیاد گرم یا خیلی سرد نباشد.

۱۵. هدیه های خود را شخصی کنید.

هدیه ای تهیه کنید و آنها را برای همه مشتریان خود ارسال کنید. علاقه مندی ها و سرگرمی های خود را در نظر بگیرید و هدیه ای تهیه کنید که برای آنها معنی دار باشد.

۱۶. زیاده روی نکنید.

اگر مشتری شما سالانه ۲۰۰ دلار برای محصول، خدمات شما پرداخت می کند و شما برای او قهوه ساز ۳۰۰ دلاری می فرستید، این کار بیش از حد است. هدیه ها را متناسب با مبلغی که مشتری برای خدمات شما هزینه می کند در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید هیچ کس از هدیه احساس ناراحتی نمی کند.

دلایل اهمیت و ضرورت هدایای تبلیغاتی چیست؟

چه صاحب مشاغل کوچکی باشید و چه مکان های شرکتی متعددی در سراسر کشور داشته باشید، ارائه هدایای تبلیغاتی می توانند ارزش تجاری زیادی داشته باشند. ما دوست داریم موارد تبلیغاتی سفارشی را به عنوان بیلبوردهای کوچک و بدون هزینه تبلیغاتی زیاد در نظر بگیریم.

مهم نیست که در کدام صنعت هستید، نام تجاری شما همه چیز است! هدف ما این است که محصولات تبلیغاتی چاپی سفارشی مرسوم و با بهترین قیمت را برای کمک به شما در دستیابی به موفقیت با هر بودجه یا ایده ای ارائه دهیم. با مجموعه ما، موارد تبلیغاتی هیجان انگیز و هدایای تبلیغاتی برای کارمندان پیدا خواهید کرد تا برند ، برنامه ها ، خدمات ، قدردانی و موارد دیگر را به گیرندگان یادآوری کنید ، مهم نیست چه رویدادی باشد!


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس