کد خبر 1255558
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
امیر پیشین قطر پیوستن مسی به پاری‌سن‌ژرمن را تأیید کرد/ رزرو برج ایفل برای رونمایی از لئو!

یکی از بستگان رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیوستن لیونل مسی به این تیم فرانسوی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که پیوستن لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن پس از جدایی قطعی‌اش از بارسلونا هنوز در حد گمانه‌زنی است، یکی از اعضای خانواده سلطنتی قطر که جزو وابستگان ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و مالکان قطری این باشگاه است، در پیامی در توئیتر حضور ستاره آرژانتینی در پارک دو پرنس را قطعی دانست.

اگرچه گزارش‌های فراوانی طی یکی دو روز اخیر درباره مقصد بعدی مسی در رسانه‌های فرانسوی، اسپانیایی و آرژانتینی منتشر شده است اما هیچ یک از آنها به صراحت عضو خانواده سلطنتی قطر این موضوع را قطعی اعلام نکرده بودند. خلیفه بن‌حمد آل‌ثانی در یک توئیت که در آن مسی با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن به تصویر کشیده شده نوشته است: مذاکرات رسماً به نتیجه رسید و به زودی (خبر پیوستن مسی) اعلام رسمی می‌شود.

لیونل مسی , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن , تیم فوتبال بارسلونا ,

حساب کاربری خلیفه بن‌حمد آل‌ثانی دارای تیک آبی است و این یعنی که این حساب کاربری جزو حساب‌های تأیید شده توئیتر است و آل ثانی هم یکی از بنیان‌گذاران گروه سرمایه‌گذاری قطر است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را خرید. او در فاصله سال‌های 1995 تا 2013 امیر قطر بود و پس از آن زمام امور را به فرزندش سپرد.

حالا باید دید این پیام چقدر صحت دارد اما طبق اعلام چندین منبع در سراسر اروپا و آمریکا جنوبی، پیوستن مسی به PSG قطعی است. همچنین اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برج ایفل پاریس‌ را برای روز دهم آگوست (سه روز دیگر) رزرو کرده تا مراسم خاص برای رونمایی از مسی برگزار کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس